16-10-2018, 07:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2018, 07:54 PM ja muutjaks oli Double_K.)
Õhtust Kolleegid, W203 ESP mängib vimkat, nimelt pidurdab iseenesest paremat esimest ratast ja mingi aja pärast vasakut esimest ratast. Pidurdus toimub murdosa sekundil ja kangutab autot päris hullusti sel hetkel. Pidurduse hetkel ratas ei blokeeru, ilmselt ABS ei lase. Peale seda jääb põlema ainult ESP veateade, mootor seisma jättes, ning uuesti käivitades on viga kadunud ja kõik toimib jälle. Augustis tegi 3 kolm korda nii. Ja siis oli vaikus kuni tänaseni.
Sõites õuealal. Nupust oli ESP"off" ja viskas ESP veateate - kollane hoiatus kolmnurk tuluke hakkas põlemise asemel vilkuma. Kui "ESP Off" nuppu vajutasin, siis pidurdas ABS raginaga ainult paremat esimest ratast. Auto uuesti käivitamisel oli veateade kadunud ja kõik toimis jälle nii nagu peab..
Hiljem trassipeal, ESP oli nupust off ja vingerpussi hakkas uuesti mängima hetkel kui suundusin mahasõidu ritta, ning õrnalt pidurit vajutades pidurdas ABS max-out jõuga paremat esi ratast. 3x pumpasin piduri pedaali(iga piduri pumpamis kord rakendus ainult parema ratta ABS), ESP hoiatus tuli kustus ära ja "ESP Off" nupp ei funganud. "Suurel" ekraanil kiri "ESP Malfunktsioon - Weg Serviss" jäi kuni järgmise käivituseni ja CruiseControl ei toiminud.
Kettad-klotsid on korras, sild paigas, rehve ei söö ja rool on sirgelt. Sõites ei kisu ega otsi teed. Pidurid on ühtlaselt soojad, ning visuaalsel vaatlusel paistab, et pidurid rakenduvad ühtlaselt. Süüde sisse pannes kõik hoiatus tuled lähevad põlema ja käivitusel ilusti kustuvad ära nii kuidas Hans on paika pannud.
ABS/BAS veateadet selle märuli hetkel ei anna ja ka juurdepääs nö. peidetud menüü juurde jääb alles.
Sõbralt laenasin uhket Bluetooth OBD rüparaali, aga ühtki veateadet too ei leidnud ei enne, ega pärast.
Pidurivedelik tegelikult näeb veits imelik välja, aga kogus on paigas.
Kas kõige loogilisem viga võib olla esimestes ABS/kiirus sensorites? Või kõlab selline trikitamine, pagasiruumis asuvas kahes moodulis?
Välismaa MB-Foorumeid pähe õppides ei märganud ühtegi sellist arutelu kus kellegi oleks auto käitunud üks-ühele nagu mul teeb..
Siit ka minu soov ja unistus, ehk siin on kellegil fancy diagnost-rüperaal mis suudab välja õngitseda mis põhjustab ratta pidurdamist, ning ka mõista mida vaja teha, et asi korda saaks.
Otseloomulikut ma tasuta ei loodagi läbi lüüa, aga eeldus odavamalt pääseda kui teenindusse minnes.
Tallinnas tulen ise diagnostika seadme juurde.
Lugupidamisega,
Kristjan.
+372 5 null 80 978
E: Ca. kuu tagasi läksid ühe matsuga läbi kõik kundepoolsed tagatule pirnid. (Ilmselt neil pole omavahel seost)
Sõites õuealal. Nupust oli ESP"off" ja viskas ESP veateate - kollane hoiatus kolmnurk tuluke hakkas põlemise asemel vilkuma. Kui "ESP Off" nuppu vajutasin, siis pidurdas ABS raginaga ainult paremat esimest ratast. Auto uuesti käivitamisel oli veateade kadunud ja kõik toimis jälle nii nagu peab..
Hiljem trassipeal, ESP oli nupust off ja vingerpussi hakkas uuesti mängima hetkel kui suundusin mahasõidu ritta, ning õrnalt pidurit vajutades pidurdas ABS max-out jõuga paremat esi ratast. 3x pumpasin piduri pedaali(iga piduri pumpamis kord rakendus ainult parema ratta ABS), ESP hoiatus tuli kustus ära ja "ESP Off" nupp ei funganud. "Suurel" ekraanil kiri "ESP Malfunktsioon - Weg Serviss" jäi kuni järgmise käivituseni ja CruiseControl ei toiminud.
Kettad-klotsid on korras, sild paigas, rehve ei söö ja rool on sirgelt. Sõites ei kisu ega otsi teed. Pidurid on ühtlaselt soojad, ning visuaalsel vaatlusel paistab, et pidurid rakenduvad ühtlaselt. Süüde sisse pannes kõik hoiatus tuled lähevad põlema ja käivitusel ilusti kustuvad ära nii kuidas Hans on paika pannud.
ABS/BAS veateadet selle märuli hetkel ei anna ja ka juurdepääs nö. peidetud menüü juurde jääb alles.
Sõbralt laenasin uhket Bluetooth OBD rüparaali, aga ühtki veateadet too ei leidnud ei enne, ega pärast.
Pidurivedelik tegelikult näeb veits imelik välja, aga kogus on paigas.
Kas kõige loogilisem viga võib olla esimestes ABS/kiirus sensorites? Või kõlab selline trikitamine, pagasiruumis asuvas kahes moodulis?
Välismaa MB-Foorumeid pähe õppides ei märganud ühtegi sellist arutelu kus kellegi oleks auto käitunud üks-ühele nagu mul teeb..
Siit ka minu soov ja unistus, ehk siin on kellegil fancy diagnost-rüperaal mis suudab välja õngitseda mis põhjustab ratta pidurdamist, ning ka mõista mida vaja teha, et asi korda saaks.
Otseloomulikut ma tasuta ei loodagi läbi lüüa, aga eeldus odavamalt pääseda kui teenindusse minnes.
Tallinnas tulen ise diagnostika seadme juurde.
Lugupidamisega,
Kristjan.
+372 5 null 80 978
E: Ca. kuu tagasi läksid ühe matsuga läbi kõik kundepoolsed tagatule pirnid. (Ilmselt neil pole omavahel seost)