03-10-2018, 06:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2018, 08:57 PM ja muutjaks oli 7hp.)
Niisiis, auto all käidud tänaseks. Eemaldasin keremassi mis kere ja käigukasti vahel on, eemaldasin ka selle starteri plusskaabli osa mis põhja all leidus. Plusskaabli kontaktipiirkond oli ikka suhteliselt roostes, mõlemad kaablid lasin traadiga haljaks, sama tegin ka kerepoolsete keermetega. Kuna starteri plussklemm oli ka suhteliselt roostes siis otsustasin ka starteri maha võtta.
Tegin starteri klemmid kenasti puhtaks ja võtsin ka laiali. Harjad tundusid täitsa okeid ja kõik ühtlaselt kulunud aga starteri otsapuks (see harjastepoolne) oli suhteliselt kuiv. Tegid starteri seest ka puhtaks, nullpaberiga ka selle harjaste kontaktipiirkonna. Vabajooksusiduri juures tegin puhtaks ja määrisin ära ka selle väikse ülekande mis seal on (3 väikest hammasratast).
Peale neid toiminguid veab vist mootorit ka veidi reipamalt ringi, homme hommikul teen uue testi, vaatan mis see pinge nüüd käivitamise hetkel teeb.
Tänud lisainfo eest Laur, üritan ka mootoripöörded välja selgitada.
Edit: minu algelise diagnostikavidinaga sain starterit käiates 230-250 pööret minutis. See polnud muidugi gaasipedaal all, kui see miskit mõjutab.
Tegin starteri klemmid kenasti puhtaks ja võtsin ka laiali. Harjad tundusid täitsa okeid ja kõik ühtlaselt kulunud aga starteri otsapuks (see harjastepoolne) oli suhteliselt kuiv. Tegid starteri seest ka puhtaks, nullpaberiga ka selle harjaste kontaktipiirkonna. Vabajooksusiduri juures tegin puhtaks ja määrisin ära ka selle väikse ülekande mis seal on (3 väikest hammasratast).
Peale neid toiminguid veab vist mootorit ka veidi reipamalt ringi, homme hommikul teen uue testi, vaatan mis see pinge nüüd käivitamise hetkel teeb.
Tänud lisainfo eest Laur, üritan ka mootoripöörded välja selgitada.
Edit: minu algelise diagnostikavidinaga sain starterit käiates 230-250 pööret minutis. See polnud muidugi gaasipedaal all, kui see miskit mõjutab.