03-10-2018, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2018, 12:07 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Külma mootori käivitumisele on suurem mõju hõõgküünalde toimivusel, kui silindris survetakti lõpptemperatuuril.
Aga eks ta õige muidugi on, et kiirelt keriv starter lapib ära nii hõreda pumba kui lekkivad pihustid ja regulaatori kaod. Ning on akule-juhtmestikule oluliselt väiksemaks koormaks.
Aga väita, et sekundis pöörde tegev starter ei suuda korras CDI-pada käima panna, on jama.
Samuti on vaid aja raisk igasugune videotamine ilma aku pinget mõõtmata. Praegu ütleks küll, et asendusaku on samasugune sõel.
Aga eks ta õige muidugi on, et kiirelt keriv starter lapib ära nii hõreda pumba kui lekkivad pihustid ja regulaatori kaod. Ning on akule-juhtmestikule oluliselt väiksemaks koormaks.

Aga väita, et sekundis pöörde tegev starter ei suuda korras CDI-pada käima panna, on jama.
Samuti on vaid aja raisk igasugune videotamine ilma aku pinget mõõtmata. Praegu ütleks küll, et asendusaku on samasugune sõel.