02-10-2018, 10:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2018, 09:30 AM ja muutjaks oli 7hp.)
Okei, suured-suured tänud Teile kõigile kes siin mulle kui mitteprofessionaalile nippe ja soovitusi jaganud.
Täna sain siis laenuks värske (paar kuud toimetanud) Boschi 95A aku. Andsin talle veel akulaadijaga ka veidi voolu juurde, hommikul tõstan peale ja teen ka video sellest käivitusest.
Kui homme töökõrvalt aega jääb ja ilm ka natukenegi soosib siis libistan end korra sinna põhjaalla ka korra ära, oleneb muidugi mis tulemusi hommikune käivitus annab.
Kahjuks jäi mul multimeeter töökotta, hommikune uue aku pingelang jääb mõõtmata :/
Hommikune käivitus siis uue akuga: https://youtu.be/T6kFQt7FDmc
Aku sai võetud auto pagasiruumist, akuklemme nägi alles hommikul enne käivitust, seega auto ei saanud temast ööga midagi välja imeda.
Ja siin käivitus peale kilomeetrist autosõitu: https://youtu.be/EKDRNXHCiRk
Mootoriruumis kütuselekkeid ei esine ja see läbipaistev voolik mis kütusefiltrist kõrgsurvesse viib, selles õhumulle ka käies näha ei ole.
Täna sain siis laenuks värske (paar kuud toimetanud) Boschi 95A aku. Andsin talle veel akulaadijaga ka veidi voolu juurde, hommikul tõstan peale ja teen ka video sellest käivitusest.
Kui homme töökõrvalt aega jääb ja ilm ka natukenegi soosib siis libistan end korra sinna põhjaalla ka korra ära, oleneb muidugi mis tulemusi hommikune käivitus annab.
Kahjuks jäi mul multimeeter töökotta, hommikune uue aku pingelang jääb mõõtmata :/
Hommikune käivitus siis uue akuga: https://youtu.be/T6kFQt7FDmc
Aku sai võetud auto pagasiruumist, akuklemme nägi alles hommikul enne käivitust, seega auto ei saanud temast ööga midagi välja imeda.
Ja siin käivitus peale kilomeetrist autosõitu: https://youtu.be/EKDRNXHCiRk
Mootoriruumis kütuselekkeid ei esine ja see läbipaistev voolik mis kütusefiltrist kõrgsurvesse viib, selles õhumulle ka käies näha ei ole.