01-10-2018, 08:21 AM
Jutt käis mul aku puhul jah akupingest, voolutugevuse mõõtmiseks mul ampertange ja muud säärast tehnikat ei ole.
Drosselklapi nime all on vist antud isendil see väike mootor mis on sisselaske külge kolme kruvi/poldiga kinnitatud, tööülesandeks tal sisseklaske pöördklappide avamine - sulgemine (swirl flaps).
See mootor toimib kenasti, klapid ise on lahtises olekus fikseeritud, hoob mootorilt küljest võetud niiet tema liigutab end vastavalt pööretele seal omaette.
Selle klapiga niimoodi käitutud kuna vana "klapimootor" takerdus ja viskas mootorit avariireziimi. Sai diagnostis käidud ja viga tuvastatud - kõrvaldatud. Enam avariireziimiga probleeme olnud pole.
Käivitusest siis juttu edasi. Probleem käivitusega siis kui auto seisab ikka üleöö, päeval käivitub enamvähem normaalselt (võiks paremini aga olen sellega leppinud - vana auto siiski ja läbisõitu mootoril 400 000, kerel ja küttesüsteemidel pea 500).
Autot välja suretades kõrvalisi helisi ei esine, sureb nagu üks 5 pütine ikka.
Laadima peaks antud Mercedes-Benz seal 14.4 kandis ikka, kui jõuan siis vaatan täna veidi üle seda elektrisüsteemi. Mõõdan palju tal otse generaatorist tuleb enne auto elektroonikani jõudmist.
Nüüd käivitades vaatan mis aku käivituse hetkel teeb ja annan auto kohta veel infot.
Drosselklapi nime all on vist antud isendil see väike mootor mis on sisselaske külge kolme kruvi/poldiga kinnitatud, tööülesandeks tal sisseklaske pöördklappide avamine - sulgemine (swirl flaps).
See mootor toimib kenasti, klapid ise on lahtises olekus fikseeritud, hoob mootorilt küljest võetud niiet tema liigutab end vastavalt pööretele seal omaette.
Selle klapiga niimoodi käitutud kuna vana "klapimootor" takerdus ja viskas mootorit avariireziimi. Sai diagnostis käidud ja viga tuvastatud - kõrvaldatud. Enam avariireziimiga probleeme olnud pole.
Käivitusest siis juttu edasi. Probleem käivitusega siis kui auto seisab ikka üleöö, päeval käivitub enamvähem normaalselt (võiks paremini aga olen sellega leppinud - vana auto siiski ja läbisõitu mootoril 400 000, kerel ja küttesüsteemidel pea 500).
Autot välja suretades kõrvalisi helisi ei esine, sureb nagu üks 5 pütine ikka.
Laadima peaks antud Mercedes-Benz seal 14.4 kandis ikka, kui jõuan siis vaatan täna veidi üle seda elektrisüsteemi. Mõõdan palju tal otse generaatorist tuleb enne auto elektroonikani jõudmist.
Nüüd käivitades vaatan mis aku käivituse hetkel teeb ja annan auto kohta veel infot.