30-09-2018, 10:37 AM
Olen sellise probleemiga W210 peal 606 912 maadelnud.
Minul andis auto veidi liiga palju ülerõhku ja sümptomiteks oli vigane turbo ülerõhuklapp või siis solenoid mis turbo käitumist kontrollib.
Ehk siis kui muidu kõik toimis, siis 110 alas sai aru, et liiga palju tuleb boosti peale ja tõukas aju avariisse. Peale restarti oli jälle kõik korras.
Vaakumsüsteemi ja sellesse klappi jookseb mingi aeg kondentsvesi ja elektromagnet klapi võll roostetab kinni.
Minul andis auto veidi liiga palju ülerõhku ja sümptomiteks oli vigane turbo ülerõhuklapp või siis solenoid mis turbo käitumist kontrollib.
Ehk siis kui muidu kõik toimis, siis 110 alas sai aru, et liiga palju tuleb boosti peale ja tõukas aju avariisse. Peale restarti oli jälle kõik korras.
Vaakumsüsteemi ja sellesse klappi jookseb mingi aeg kondentsvesi ja elektromagnet klapi võll roostetab kinni.