23-09-2018, 09:26 AM
MB C 140 6.0 l V12. 1993 aastal ehitatud.
Pikemalt on olnud probleem mootori tööga. Külmalt paneb tööle ainult ühe poole mootorist (kaassõitja) Pöörded tõstab 800 - 1000 p/min. Vahel lülitab sisse 2 lisaventikat ees, vahel mitte. Juhipool mootorist hakkab tööle, kui mootor soojeneb töötemperatuurile. Edasi sõites kõik korras , kiirendus ok ,kickdown ok, autopiloot ok. Tühikäik soojalt kõigub kõvasti ja vahel sureb auto välja. Selline anomaalia. Uuritud enamusi variante, mis antud viga võivad põhjustada. Siin nimekiri.
1. Mootori juhtmestik kontrollitud(drosselid, MAF id. j.n.e.)
2. MAF ide lahti ühendamine ei muuda pöörete kõikumist ega käivita ühte mootori poolt.
3. Kogu mootori vaakumi torukeste süsteem üle vaadatud.
4. Lambdad uued ja tõstetud ühelt poolt teisele, mis ei muutnud midagi.
5. Uus kütusefilter, uus surveklapp mootori peal.
6. Kontrollitud temp.andurite juhtmestik ja andurid. Releed, mis kaitsmete karbis on vahetamat. Avamisel paistsid seest nad täiesti korras ja puhtad.
7.Uued jagajakaaned, süüteküünlad 4000km sõitnud.
8. Õhufiltrid uued 4000km sõitnud.
9. Drosselklappe pole kontrollitud!
10. ASR selle anomaaliaga põlema ei lähe.
Ootan teie mõtteid ja kogemusi probleemi lahendamiseks.
Pikemalt on olnud probleem mootori tööga. Külmalt paneb tööle ainult ühe poole mootorist (kaassõitja) Pöörded tõstab 800 - 1000 p/min. Vahel lülitab sisse 2 lisaventikat ees, vahel mitte. Juhipool mootorist hakkab tööle, kui mootor soojeneb töötemperatuurile. Edasi sõites kõik korras , kiirendus ok ,kickdown ok, autopiloot ok. Tühikäik soojalt kõigub kõvasti ja vahel sureb auto välja. Selline anomaalia. Uuritud enamusi variante, mis antud viga võivad põhjustada. Siin nimekiri.
1. Mootori juhtmestik kontrollitud(drosselid, MAF id. j.n.e.)
2. MAF ide lahti ühendamine ei muuda pöörete kõikumist ega käivita ühte mootori poolt.
3. Kogu mootori vaakumi torukeste süsteem üle vaadatud.
4. Lambdad uued ja tõstetud ühelt poolt teisele, mis ei muutnud midagi.
5. Uus kütusefilter, uus surveklapp mootori peal.
6. Kontrollitud temp.andurite juhtmestik ja andurid. Releed, mis kaitsmete karbis on vahetamat. Avamisel paistsid seest nad täiesti korras ja puhtad.
7.Uued jagajakaaned, süüteküünlad 4000km sõitnud.
8. Õhufiltrid uued 4000km sõitnud.
9. Drosselklappe pole kontrollitud!
10. ASR selle anomaaliaga põlema ei lähe.
Ootan teie mõtteid ja kogemusi probleemi lahendamiseks.