14-09-2018, 12:14 AM
Mercedes-Benz jõudis vaevu nädala jagu käesoleva aasta veebruari alguses minu käes olla, kui sõber tormas appi autot keset lumetormi puhastama. Kapotil ilutsev klassikaline sihik murdus küljest (tõenäoliselt oli superliimiga sinna kinnitatud ja ostmisel ei püüdnud ma tõesti märki väänata). Uue odava märgi kinnitus oli nii nõrk, et tuli kasutusele võtta vana kest ning surve ja tõmbevedrusid sinna stopper-seibiga kinni haakida. Kokku sai viimaks üks terviklik väänatav märk:
![[Pilt: 41369787750_456a5d79b3_b.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1790/41369787750_456a5d79b3_b.jpg)
Sageli müüakse autosid üsna kehvas seisus akudega ja nii ka seekord: aku tühjenes maja ees nõnda ära, et kesklukk ei funktsioneerinud. Metallist võtmega sai küll tuppa aga pagasnikus asuvale akule ligi ei pääsenud, kuna selgus, et võti käib lukus tühjalt ringi. Õnneks saab avamiseks vajalikku turgutavat särtsu anda ka kundepoolse jalaruumi sügavuses paiknevatelt klemmidelt vaipu-katteid-mutreid eemaldades -- luuk kargab tulemusena elektrilülitist lahti ning saab juba edasi tegutseda...
![[Pilt: 41369787750_456a5d79b3_b.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1790/41369787750_456a5d79b3_b.jpg)
Sageli müüakse autosid üsna kehvas seisus akudega ja nii ka seekord: aku tühjenes maja ees nõnda ära, et kesklukk ei funktsioneerinud. Metallist võtmega sai küll tuppa aga pagasnikus asuvale akule ligi ei pääsenud, kuna selgus, et võti käib lukus tühjalt ringi. Õnneks saab avamiseks vajalikku turgutavat särtsu anda ka kundepoolse jalaruumi sügavuses paiknevatelt klemmidelt vaipu-katteid-mutreid eemaldades -- luuk kargab tulemusena elektrilülitist lahti ning saab juba edasi tegutseda...
![[Pilt: 41369790290_579f60786b_b.jpg]](https://c2.staticflickr.com/2/1825/41369790290_579f60786b_b.jpg)