07-09-2018, 01:13 PM
Edastan siia sõbra probleemi:
Mure selline, et sai ostetud MB Vito 2004 2.2 CDI 110 kw W639 kerega, millel esialgu tundus olema mõni pihusti "ära", kuna lagises kiirendamisel (kindlal pöördevahemikul). Sai siis viidud auto remonti ja kodanik pani kõik pihustid stendi, mis näitas et tõesti 2 pihustit on "otsas". Sai siis kiirelt leitud töötava auto pealt sama koodiga stenditud 4 pihustit. Sai need peale pandud, aga “lagin” on sama. Auto liigub väga hästi, käivitub hästi, ei lonka ega suitse, aga lagiseb mõnusalt ja ainult koormuse all. Kodanik, kes tegeleb diislite ja pihustitega ütles, et see on tunduvalt tugevam lagin, kui ta tavaliselt kuulnud on. Siis võtsin ette järgmise, vähe tuntuma töökoja, kes uuris ja puuris seda autot, aga jagu ei saanud, et miks ta lagiseb. Sain siis sellele töökojale paarisaja euro eest tunnid kinni makstud mitte millegi eest, aga enne kui ukse kinni lõin pakkus töökoja üks targem mees välja, et asi võib olla selles, et seda mootorit/aju on “näpitud”, ehk siis pooleli jäänud “chiptuning”?? Kas see tundub reaalne, kui jah, siis kas oskab keegi mulle soovitada kuhu ma võiksin selle auto viia, kes paneks õige diagnoosi.
Mure selline, et sai ostetud MB Vito 2004 2.2 CDI 110 kw W639 kerega, millel esialgu tundus olema mõni pihusti "ära", kuna lagises kiirendamisel (kindlal pöördevahemikul). Sai siis viidud auto remonti ja kodanik pani kõik pihustid stendi, mis näitas et tõesti 2 pihustit on "otsas". Sai siis kiirelt leitud töötava auto pealt sama koodiga stenditud 4 pihustit. Sai need peale pandud, aga “lagin” on sama. Auto liigub väga hästi, käivitub hästi, ei lonka ega suitse, aga lagiseb mõnusalt ja ainult koormuse all. Kodanik, kes tegeleb diislite ja pihustitega ütles, et see on tunduvalt tugevam lagin, kui ta tavaliselt kuulnud on. Siis võtsin ette järgmise, vähe tuntuma töökoja, kes uuris ja puuris seda autot, aga jagu ei saanud, et miks ta lagiseb. Sain siis sellele töökojale paarisaja euro eest tunnid kinni makstud mitte millegi eest, aga enne kui ukse kinni lõin pakkus töökoja üks targem mees välja, et asi võib olla selles, et seda mootorit/aju on “näpitud”, ehk siis pooleli jäänud “chiptuning”?? Kas see tundub reaalne, kui jah, siis kas oskab keegi mulle soovitada kuhu ma võiksin selle auto viia, kes paneks õige diagnoosi.