31-08-2018, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2018, 10:06 AM ja muutjaks oli killer666.)
Asun Järva-Jaani kandis ja siinkandis kellegil stari pole, vb mõne launchi mehe leiaks, aga täpselt ei tea kas see võimaldab antud moodulist koode lugeda.
Kuna Koodilugejat ei ole, siis prooviks alguses pimesi ja katse eksituse meetodil mõned vead välistada.
Kompressor töötab, klapid töötavad, nupp töötab ja led süttib kui ju taha ühendada. Lugedes erinevaid teemasid siis peale erroris olemist peaks nuppu all hoides ledi vilgutama ja kui jääb põlema, sellisel juhul on viga püsiv.Seda aga see auto ei tee, nimelt led jääbki põlema.
Ma ise mõtlen et asjal võib olla kaks viga, esiteks siis viga ajus . Kas aju on ise rikkis või ei tule õigetele klemmidele toide peale. Lisan siinkohal pildi ajust ja juurde olen joonistanud slgitused, mis klemm kuhu läheb. Kahjuks on veel mitmeid mulle tundmatuid otsi.
Punane andurid. 5v toide (mõõdetud 5v), mass ja siis kummagi poole signaal. Kollane nupp. Must klapid, kompressor ja abv- tühjendusklapp.
Mulle teadmata jäävad KL50, BR,ST, KL15, TK, KLD+.
Teine viga mida võiks karta on kõrgusanduri rike. Kui kellegil on ideid kuidas neid testida ilma starita, siis olen avatud ideedele. Äkki takistust mõõta? Samas toite otsad ja mass on neil koos.
Vot nii.
Hetkel siis ajutise lahendusena selline sild peal , vajadusel saab siis mugavasti tagumist otsa kergitada.
Kui seda korda ei saagi, siis alternatiiv oleks kahe suunaline lüliti, ühest kergitab, teisest langetab.
Kuna Koodilugejat ei ole, siis prooviks alguses pimesi ja katse eksituse meetodil mõned vead välistada.
Kompressor töötab, klapid töötavad, nupp töötab ja led süttib kui ju taha ühendada. Lugedes erinevaid teemasid siis peale erroris olemist peaks nuppu all hoides ledi vilgutama ja kui jääb põlema, sellisel juhul on viga püsiv.Seda aga see auto ei tee, nimelt led jääbki põlema.
Ma ise mõtlen et asjal võib olla kaks viga, esiteks siis viga ajus . Kas aju on ise rikkis või ei tule õigetele klemmidele toide peale. Lisan siinkohal pildi ajust ja juurde olen joonistanud slgitused, mis klemm kuhu läheb. Kahjuks on veel mitmeid mulle tundmatuid otsi.
Punane andurid. 5v toide (mõõdetud 5v), mass ja siis kummagi poole signaal. Kollane nupp. Must klapid, kompressor ja abv- tühjendusklapp.
Mulle teadmata jäävad KL50, BR,ST, KL15, TK, KLD+.
Teine viga mida võiks karta on kõrgusanduri rike. Kui kellegil on ideid kuidas neid testida ilma starita, siis olen avatud ideedele. Äkki takistust mõõta? Samas toite otsad ja mass on neil koos.
Vot nii.
Hetkel siis ajutise lahendusena selline sild peal , vajadusel saab siis mugavasti tagumist otsa kergitada.
Kui seda korda ei saagi, siis alternatiiv oleks kahe suunaline lüliti, ühest kergitab, teisest langetab.
Tsitaat:Well this week I replaced the air suspension with springs in hour and a half with nothing more complicated than an allen key and a 17mm spanner..Happy Days...
Easy job..What a huge difference..Thanks all
Tsitaat:The air bags will be best bought from MB
If you wish to convert to springs which I would recommend this is a list of parts required from MB
Parts required for converting V-Class to springs
Available from Main Dealer
MA638 324 06 04/61...........1031050.....Rear Spring x 2
MA638 324 05 84...............1031060.....Shim x 2
MA638 324 07 84...............1031150.....Shim x 4
MA638 324 08 84...............1031150.....Shim x 2
MN910106 014002..............1040245.....Schraube x 4
MN914125 008535..............1040245.....Bolts x 6
MA638 326 07 00................N/Stock.....Shock Absorbers x 2
MN000125 015021...............N/Stock.....Washer x 2
Remove shockers, remove airbags, fit new springs with shims, fit new shockers.
Time around 1 hour