19-07-2018, 09:40 AM
(14-07-2018, 10:44 AM)Atman67 Kirjutas: ...
Aga kui kästakse esiklaas ära vahetada paari 15cm mõra pärast üleval servas, mis edasi ei lähe sest epoksüüd on juba vahele pandud? Või mis pagana viga on tagumine udutuli mis ei tööta?? Kes seda reaalelus üldse kasutab? Või mis mõte on tulede vaakumil kui nad on käsitsi niikuinii paika reguleeritud?
Palun kirjuta see kõik LRB tehnoosakonda ja nõua määruse muutmist. Ülevaatajad toimivad täna MKM määruse ja LRB tehnoosakonna juhiste alusel. Mänguruumi on neil kaunikesti vähe, kuna kõigis büroodes on salvestavad kaamerad ja seega ei tasu boksis ülemäära lõhverdada, kui just ei taha mehele sitta keerata.
Esiklaasi mõrade kohta on olemas värske juhend ja põhimõtteliselt tähendab iga juhi vaateväljas olev mõra klaasivahetust. Kaassõitja pool on rohkem mänguruumi.
Tagumine udutuli on siiski asi, mida meil päris tihti vaja läheb. Või mida üks viisakas ja teistest hooliv liikleja meie sitas suusailmas pruukida ikka võiks. EOV pealegi ka MKM määruse järgi.
Tulede reguleerimisel on vägagi mõte, kuna vaid toimiva nivooga autodel ei hakka tuled taevasse näitama autot täis laadides.
Esiklaasimõra ja mittetoimiva udutulega auto peksavad Saku mehed tagasi. Ja õigesti teevad. Reguleerimissüsteemi toimimist nad eraldi ei kontrolli, see võiks isegi läbi minna.