14-07-2018, 10:42 AM
Tere
Mul on küll ML 270 CDI, Aga jamasin ka analoogse asjaga. Vöid minu teemast lugeda. Hakka pihta sellest, et mööda testriga mis pinge sul sinna kompressorile peale läheb. Nendel muutuva tootlikusega pumbad peal. voolu lastakse sinna peale 3-12 voldini vastavalt palju külma vaja toota on. Mina testisin ka nii, et panin 12 v otse peale, aga siis ta toodab maksimum külma ja nii pikalt ei tohi. Sealt edasi hakkad arutama, kas viga mingis anduris vöi juhtplokis( minul oli vigane juhtplokk, toide ei läinud peale). Meil arvuti näitas lihtsalt pumba viga, et ei tööta, kuid tegelikkuses töötas. Lihtsalt toide ei tulnud peale. Aga see, et juht plokk vigane oli, selleni jöudsin alles hiljem peale igasuguseid möötmisi ja lammutamisi. Juhtplokk tal siis peks samuti see auto konsoolis olev nuppude süsteem. Ja kui see vajab vahetust siis peab ta kindlasti sama koodiga olema ja mitte inglise masina pealt. Vähemalt ML puhul töötas sama koodiga inglise masina plokk vastupidi.
Siim
Mul on küll ML 270 CDI, Aga jamasin ka analoogse asjaga. Vöid minu teemast lugeda. Hakka pihta sellest, et mööda testriga mis pinge sul sinna kompressorile peale läheb. Nendel muutuva tootlikusega pumbad peal. voolu lastakse sinna peale 3-12 voldini vastavalt palju külma vaja toota on. Mina testisin ka nii, et panin 12 v otse peale, aga siis ta toodab maksimum külma ja nii pikalt ei tohi. Sealt edasi hakkad arutama, kas viga mingis anduris vöi juhtplokis( minul oli vigane juhtplokk, toide ei läinud peale). Meil arvuti näitas lihtsalt pumba viga, et ei tööta, kuid tegelikkuses töötas. Lihtsalt toide ei tulnud peale. Aga see, et juht plokk vigane oli, selleni jöudsin alles hiljem peale igasuguseid möötmisi ja lammutamisi. Juhtplokk tal siis peks samuti see auto konsoolis olev nuppude süsteem. Ja kui see vajab vahetust siis peab ta kindlasti sama koodiga olema ja mitte inglise masina pealt. Vähemalt ML puhul töötas sama koodiga inglise masina plokk vastupidi.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.