19-06-2018, 06:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2018, 06:07 PM ja muutjaks oli aandroo.)
Saab vahetada küll, aga selle jaoks tuleb ikkagi "pornot" teha natuke, ei ole see mingite kiirkinnitustega seal sees, vaid plastmass tuleb lahti lõigata, ning pärast uuesti kokku, sai jootekolviga kinni keevitada. Lõpuks läks ikkagi Pierburgi pump, ennem oli VDO. Kopsikute ehitus on täiesti teine, ning Pierburgi mujale korpusesse pannes tuleb üks väljund pimedaks teha. Tunduks nagu normaalne, et ostad õige asja ja paned ilusti paika, aga kokkuvõttes on ikkagi mingi lõika ja kleebi variant...
Ning V6 mootoriga autol on ka ikkagi see krempel teine, järgmisele murelisele teadmiseks ehk.
Ning V6 mootoriga autol on ka ikkagi see krempel teine, järgmisele murelisele teadmiseks ehk.