17-06-2018, 10:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2018, 10:58 PM ja muutjaks oli hents99.)
Pelle oskab vast kõige paremini nõu anda, sest tema on täpselt sama asja juba ammu ära teinud.
Ka ajuks MS, nii et juhtimise poole pealt saad temalt nõu küsida. Kes häälestab jne.
Muidu ainuke mõistlik mõte, mis selle jõuetu M103 mootoriga teha.
Surveaste on tal täpselt väga hea või tsipake liiga turvaliselt madal isegi, et turboga koostööd teha ning samal ajal "lahinguväli" puhtaks jätta.
Pihustid istuvad distantsiga pesades. Distantsita "kukuvad" peenikesed ehk uuema generatsiooni pihustid "alla".
Tühikäigu õhukanal oli vist kollektori sees, mitte pihustite külge minevad õhukanalid nagu M116/117/119/102(-16).
Seepärast on parem, et saab tühikäigumootori sama jätta, või siis kasutada nö 2 poolse juhtimisega (3 klemmiga (2.3/2.5-16V originaalis) tühikäigumootorilt mõnelt muult mootorilt.
Edit: Ahjaa, tuli meelde, et 5-käigulise ATM kastiga M104 300-24 mootor omab kahte gaasiklapi asendi andurit. Üks neist on muutuva takistusega, mida kasutatakse koormuse (lisaks MAP andurile kommutaatoril.) arvestuseks käigukastile.
Eelpoolmaninitud mootorid, mis omavad pihustipesi koos õhukanalitega, nendega on tühikäigu lisaõhu lahendamine keerulisem või nõuab ümbertegemist.
Anduritest ei ole mõistlik ühtegi olemasolevat kasutada. Esiteks on nad väga vanad, teiseks.....uued maksavad palju, pistikud on nö ebastandardsed.....
Gaasiklapi asendi jaoks on vaid lüliti, mis siis lühistab kahes asendis klemmipaari (tühikäik ja põhjagaas).
Oleks vaja muutuva takistusega andurit.....Ruumi on vähe ja MB drossel on veidi paha lihtsaks lahendamiseks.....Kui ise ei saa, siis mul on andur, mis on töödeldud mahtuma ja lisaks ühe vidinaga ühendatav võlliga, mis ei ulatu üle kinnituspinna.
Tegelt on mul enamus asju valmiskujul olemas, aga soovitan küsida Turbobandiidilt, nemad tegelevad M103/104`ga, mina muude mootoritega. Siis saame ikka hästi läbi
Edu igal juhul. Põnev teema.
Ka ajuks MS, nii et juhtimise poole pealt saad temalt nõu küsida. Kes häälestab jne.
Muidu ainuke mõistlik mõte, mis selle jõuetu M103 mootoriga teha.
Surveaste on tal täpselt väga hea või tsipake liiga turvaliselt madal isegi, et turboga koostööd teha ning samal ajal "lahinguväli" puhtaks jätta.
Pihustid istuvad distantsiga pesades. Distantsita "kukuvad" peenikesed ehk uuema generatsiooni pihustid "alla".
Tühikäigu õhukanal oli vist kollektori sees, mitte pihustite külge minevad õhukanalid nagu M116/117/119/102(-16).
Seepärast on parem, et saab tühikäigumootori sama jätta, või siis kasutada nö 2 poolse juhtimisega (3 klemmiga (2.3/2.5-16V originaalis) tühikäigumootorilt mõnelt muult mootorilt.
Edit: Ahjaa, tuli meelde, et 5-käigulise ATM kastiga M104 300-24 mootor omab kahte gaasiklapi asendi andurit. Üks neist on muutuva takistusega, mida kasutatakse koormuse (lisaks MAP andurile kommutaatoril.) arvestuseks käigukastile.
Eelpoolmaninitud mootorid, mis omavad pihustipesi koos õhukanalitega, nendega on tühikäigu lisaõhu lahendamine keerulisem või nõuab ümbertegemist.
Anduritest ei ole mõistlik ühtegi olemasolevat kasutada. Esiteks on nad väga vanad, teiseks.....uued maksavad palju, pistikud on nö ebastandardsed.....
Gaasiklapi asendi jaoks on vaid lüliti, mis siis lühistab kahes asendis klemmipaari (tühikäik ja põhjagaas).
Oleks vaja muutuva takistusega andurit.....Ruumi on vähe ja MB drossel on veidi paha lihtsaks lahendamiseks.....Kui ise ei saa, siis mul on andur, mis on töödeldud mahtuma ja lisaks ühe vidinaga ühendatav võlliga, mis ei ulatu üle kinnituspinna.
Tegelt on mul enamus asju valmiskujul olemas, aga soovitan küsida Turbobandiidilt, nemad tegelevad M103/104`ga, mina muude mootoritega. Siis saame ikka hästi läbi
Edu igal juhul. Põnev teema.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering