20-05-2018, 12:05 AM
Keskeakriis lööb vaikselt välja , olen pikalt otsinud endale Toyota Suprat A80 mudelit,kuid asjatult.Kuna hinnad vaid tõusevad ja mina va turakas lootsin,et äkki langevad , jäigi see leidmata.
Jäi hoopis jalgu üks äraütlemata lahe Lady ,nimelt Nissan Fairlady ja tänaseni ma ei tea miks tal selline nimi on
Vedeles proua kuskil Viljandis garaašis,tolmukihi all legona.Mingi noor hakkaja duud oli ta ostnud ja siis otsustas tuunima hakata.Paraku tjuuning lõppes koos rahadega.
Nii ta seda sotsiaalmeedias parseldas ja mina selle otsa sattusin.
Ühel kenal varakevadisel päeval otsustasin,et lähen ja sõidan kohale ja vaatan üle millega tegu.
Esialgne pilt oli päris masendav:
Aga kuna ta võttis tule alla ja kere oli äraütlemata heas korras,rooste puudb täielikult.Ainult välja arvatud see jube bodykit mis oli neetidega külge poogitud ,otsustasin ikkagi ,et ostan selle .Tellisin treila ja peale ta läks ning hakkas Tallinna poole liikuma:
Tallinnas lükkasin ta algul garaaši ja tiksusin kaks päeva veini uimas,sest tegelikult oli ta ikkagi kole ning kodus ma alles adusin seda töömahtu.
Nädala seisis garaašis ja ma isegi ei läinud sinna teda vaatama.
Aga peale nädalat juba kiikasin sinna ja otsustasin natuke tuhnida kapoti all.Selline pilt vaatas sealt vastu
Ja mida ma seal nägin oli suur peotäis lahtisi vaakumi otsasi,poolikult ühendatud boos controller ja üks suur segadus.
Järgmise nädala tuhnisin mööda internetti ja kogusin infot ja minu õnneks on see üsna populaarne mudel.Päris mitmed mehed on viitsinud mahukad blogid sellest autost kirjutada.
Lugesin ja printisin ja lõpuks läksin garaaši...... ja tõstsin kasti ja mootori maha.
Tänaseks olen lahti harutanud kasti ja uuesti kokku lappinud ,mis oli seest üllatavlt heas seisus,vagetasin tihendid ja simmerid jne.
Mootori käisin ka üle,turbod olid korras,vahetasin simmerid,lekkeid ei tuvastanud,läbisõit kella peal on 119000 km.Küünlad olid peal suvalised ,Nissan Micra koodiga ja lahtisi vaakum otsasi leidsin terve posu,imelik,et see üldse käima läks.Vhetasin simmereid ja tihendeid,mootori rihma koos kõige vajalikuga.Eemaldasin EGR-i ,osaliselt vaakumeid mida enam vaja ei lähe.Deletesin ka söe filtri ja muu pahna mida soovitasid nii mõnedki blogijad.Loodan,et kõik sai õigesti tehtud
Rämpsu sai terve papp kasti täis.
Tänaseks on mootor peal tagasi ja natuke ka silmailu lisatud.
Originaal coolerid oli maha võetud ja asemele oli ostetud kesk cooler ja hunnik torusi.Kaubandusest leidsin õnneks vajalikud muhvid ja lohvid ning pusimise peale sain uue cooleri ette.Jääb veel viimistleda ja siis peaks selle poolega OK olema.
Alustasin ka vaikselt keretöödega,eemaldasin tagastange(2 päeva tööd)mis on kinnitatud 13 poldiga aga meistrimees oli sinna suutnud veel lisada silikoon liimi ja kere ning stange vahe oli samuti täis valatud silikoon liimiga ja kinni pahteldatud ,Uskumatu mida kõike üks soome rakennusmies suudab välja mõelda
Võtsin maha selle jõleda bodykiti ja pahteldasin kinni needi augud ja alustasin eeltööga.
Tänaseks kõik aga hoian teid kursis FairLady(GaGa) tegemistega.
Minna veel on aga saame hakkama,,sest väidetavalt olevat ennem kui jupitamiseks läks selle mootorist dynos 300+kw välja pigistatud ma ei tea kas see tõsi ka on aga eks näis,loodame parimat !
Järgneb....,
Jäi hoopis jalgu üks äraütlemata lahe Lady ,nimelt Nissan Fairlady ja tänaseni ma ei tea miks tal selline nimi on
Vedeles proua kuskil Viljandis garaašis,tolmukihi all legona.Mingi noor hakkaja duud oli ta ostnud ja siis otsustas tuunima hakata.Paraku tjuuning lõppes koos rahadega.
Nii ta seda sotsiaalmeedias parseldas ja mina selle otsa sattusin.
Ühel kenal varakevadisel päeval otsustasin,et lähen ja sõidan kohale ja vaatan üle millega tegu.
Esialgne pilt oli päris masendav:
Aga kuna ta võttis tule alla ja kere oli äraütlemata heas korras,rooste puudb täielikult.Ainult välja arvatud see jube bodykit mis oli neetidega külge poogitud ,otsustasin ikkagi ,et ostan selle .Tellisin treila ja peale ta läks ning hakkas Tallinna poole liikuma:
Tallinnas lükkasin ta algul garaaši ja tiksusin kaks päeva veini uimas,sest tegelikult oli ta ikkagi kole ning kodus ma alles adusin seda töömahtu.
Nädala seisis garaašis ja ma isegi ei läinud sinna teda vaatama.
Aga peale nädalat juba kiikasin sinna ja otsustasin natuke tuhnida kapoti all.Selline pilt vaatas sealt vastu
Ja mida ma seal nägin oli suur peotäis lahtisi vaakumi otsasi,poolikult ühendatud boos controller ja üks suur segadus.
Järgmise nädala tuhnisin mööda internetti ja kogusin infot ja minu õnneks on see üsna populaarne mudel.Päris mitmed mehed on viitsinud mahukad blogid sellest autost kirjutada.
Lugesin ja printisin ja lõpuks läksin garaaši...... ja tõstsin kasti ja mootori maha.
Tänaseks olen lahti harutanud kasti ja uuesti kokku lappinud ,mis oli seest üllatavlt heas seisus,vagetasin tihendid ja simmerid jne.
Mootori käisin ka üle,turbod olid korras,vahetasin simmerid,lekkeid ei tuvastanud,läbisõit kella peal on 119000 km.Küünlad olid peal suvalised ,Nissan Micra koodiga ja lahtisi vaakum otsasi leidsin terve posu,imelik,et see üldse käima läks.Vhetasin simmereid ja tihendeid,mootori rihma koos kõige vajalikuga.Eemaldasin EGR-i ,osaliselt vaakumeid mida enam vaja ei lähe.Deletesin ka söe filtri ja muu pahna mida soovitasid nii mõnedki blogijad.Loodan,et kõik sai õigesti tehtud
Rämpsu sai terve papp kasti täis.
Tänaseks on mootor peal tagasi ja natuke ka silmailu lisatud.
Originaal coolerid oli maha võetud ja asemele oli ostetud kesk cooler ja hunnik torusi.Kaubandusest leidsin õnneks vajalikud muhvid ja lohvid ning pusimise peale sain uue cooleri ette.Jääb veel viimistleda ja siis peaks selle poolega OK olema.
Alustasin ka vaikselt keretöödega,eemaldasin tagastange(2 päeva tööd)mis on kinnitatud 13 poldiga aga meistrimees oli sinna suutnud veel lisada silikoon liimi ja kere ning stange vahe oli samuti täis valatud silikoon liimiga ja kinni pahteldatud ,Uskumatu mida kõike üks soome rakennusmies suudab välja mõelda
Võtsin maha selle jõleda bodykiti ja pahteldasin kinni needi augud ja alustasin eeltööga.
Tänaseks kõik aga hoian teid kursis FairLady(GaGa) tegemistega.
Minna veel on aga saame hakkama,,sest väidetavalt olevat ennem kui jupitamiseks läks selle mootorist dynos 300+kw välja pigistatud ma ei tea kas see tõsi ka on aga eks näis,loodame parimat !
Järgneb....,