17-05-2018, 01:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2018, 01:48 PM ja muutjaks oli Ogadik.)
Jätkan R-i silumist.
Kuna käiguvalits tundus mulle siiski veel tsipa lõtkuvat peale trosside otsapukside vahetust sai vahetatud välja kõik selle ülejäänud puksid ja need määritud.
Avamisel selgus, et vanad puksid olid heas olukorras, aga kuna kõik jupid olid olemas sai siiski kõik ära vahetatud, tulemus käiguvahetus on nüüd tummisem ja küllap ka rohkem uue auto moodi. Küllap mitme üksiku puksi summaarne lõtk andis siiski tunda.
Kõige suurem töö oli trossi salongipoolsete pukside vahetus, keskkonsooli eemaldamine ja tagasipanek olid ka mitme tunni töö.
Teine väike asi mis sai tehtud on mootorikatte mürasummuti mati vahetus. Vana oli väsinud ja kohati läbi vajunud. Uus on kõvasti etem ja kogu katte alune palju viisakam.
Peale vana eemaldamist, vaatasin, et ka ilma katteta on kena.
Eelmisel nv sai käidud Riias auto kokkutulekul. Üks tuttav jõujaam oli ühe C126 kapoti all, küll mitte kõige ilusami värvitud.
Lisaks oli seal üks MB klubi logoga W126 mis küll kahjuks ajas summutist välja kõvasti sinist. Kuidagi hakkas see asjaolu silma, eriti arvestades ürituse eripäraga. Omanikuga kahjuks juttu ei ajanud.
Üks väike asi veel:
MNT arvel märts 2018
Mercedes
CL55 amg 368kw 2003 3 tk, 2005 1tk, 2006 1tk
E500 1992...1994, 7 tk
190 SL 1960...1961, 3tk
SL60 AMG, 1992...1998, 2tk
CL60 AMG, 1995, 1 tk
600 SEC kupee, 1993, 1tk
600 SEC AMG, 1995, 1tk
SL600 1992...1995, 3tk
560 SEC kupee 52 tk
560 SE, sedaan, 1989, 1 tk
560 SEL, sedaan, 22 tk
190, 348tk
190D, 316tk
190E, 620tk
W123,1263tk
VW Golf R32
2006, 5tk, 2007, 2 tk, 2008, 3tk. NB Mul ainuke manuaal.
Kuna käiguvalits tundus mulle siiski veel tsipa lõtkuvat peale trosside otsapukside vahetust sai vahetatud välja kõik selle ülejäänud puksid ja need määritud.
Avamisel selgus, et vanad puksid olid heas olukorras, aga kuna kõik jupid olid olemas sai siiski kõik ära vahetatud, tulemus käiguvahetus on nüüd tummisem ja küllap ka rohkem uue auto moodi. Küllap mitme üksiku puksi summaarne lõtk andis siiski tunda.
Kõige suurem töö oli trossi salongipoolsete pukside vahetus, keskkonsooli eemaldamine ja tagasipanek olid ka mitme tunni töö.
Teine väike asi mis sai tehtud on mootorikatte mürasummuti mati vahetus. Vana oli väsinud ja kohati läbi vajunud. Uus on kõvasti etem ja kogu katte alune palju viisakam.
Peale vana eemaldamist, vaatasin, et ka ilma katteta on kena.
Eelmisel nv sai käidud Riias auto kokkutulekul. Üks tuttav jõujaam oli ühe C126 kapoti all, küll mitte kõige ilusami värvitud.
Lisaks oli seal üks MB klubi logoga W126 mis küll kahjuks ajas summutist välja kõvasti sinist. Kuidagi hakkas see asjaolu silma, eriti arvestades ürituse eripäraga. Omanikuga kahjuks juttu ei ajanud.
Üks väike asi veel:
MNT arvel märts 2018
Mercedes
CL55 amg 368kw 2003 3 tk, 2005 1tk, 2006 1tk
E500 1992...1994, 7 tk
190 SL 1960...1961, 3tk
SL60 AMG, 1992...1998, 2tk
CL60 AMG, 1995, 1 tk
600 SEC kupee, 1993, 1tk
600 SEC AMG, 1995, 1tk
SL600 1992...1995, 3tk
560 SEC kupee 52 tk
560 SE, sedaan, 1989, 1 tk
560 SEL, sedaan, 22 tk
190, 348tk
190D, 316tk
190E, 620tk
W123,1263tk
VW Golf R32
2006, 5tk, 2007, 2 tk, 2008, 3tk. NB Mul ainuke manuaal.
Cl55 AMG