06-05-2018, 10:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2018, 01:12 PM ja muutjaks oli Marksus.)
(05-05-2018, 11:00 PM)ak75 Kirjutas: Polegi probleem seda kuskil teha lasta. Lihtsalt meeldib teha asju ise, mida mõistliku pingutusega ning tööks vajalike vahendite olemasolul on mõtet teha. Siis teada, kuidas tehtud ja kui juhtub, et miskit nihu läheb, pole muud kui peeglisse vaadata!
Need liiguvad ülespoole välja, seega ilmselt pole väljasurumine ja uute sissepressimine keermelatist tõmmitsaga suur probleem. Küsimus pigem selles mida kõike peab tegema, et sillatala esimene ots ca 10cm allapoole liigutada?
Minul oli kogemus küll 211 E-klassiga, kuid ehituselt on sarnane. Et esimene ots piisavalt alla saada tuli esimesed poldid välja võtta ja tagumised lahti lasta. Kui teist jooksu polte ei ole, siis soovitan tagumised samuti eemaldada.
Et esimene puks kätte saada ei piisanud lihtsalt alt üles pressimisest. Minu auto mass oli näiteks liiga väike, et ületada puksi hõõrdejõudu ja auto tõusis lihtsalt üles. Lõpuks pressisin südamiku välja ja lõikasin ning peksin sisse jäänud ümbrise lihtsalt puruks ja välja.
Puksi sisse saamisega oli sama lugu. Ka ohtralt määrides ei pressinud ennast kere abil sisse, jällegi tuli mingi tõmmits leiutada. Puksi pealispind tegi aga kujupinna natuke keeruliseks kuna seal olid igasugused erineva kõrgusega ribid ja muud manti.
Tegelt on tehtav, aga tasub valmis olla, et ei pruugi nii lihtsalt minna kui esialgu arvatud. Mina alahindasin seda veits. Teisel korral seda tööd enam ise teha ei viitsiks, isegi õigete plaatidega ja otsikutega pressikomplekti olemasolul.
A ja ilmselt kui teedki ise ja pead samuti kõik neli nurka lahti laskma, siis tõenäoliselt on sillastend ka vajalik.