24-04-2018, 07:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2018, 07:06 PM ja muutjaks oli Black66.)
Mul oli V6 kunagi sama teema, et hommikune käivitus pikk. Diagnost näitas samuti natukene madalamat lati survet, kui normaalne oleks.
Ühel päeval aga läks 1 hõõgküünal läbi. Vahetasin ära. Kolme päeva pärast läks veel paar tükki, siis vahetasin juba kõik hõõgküünlad ära. Käivitus läks oluliselt paremaks, aga kaugeltki mitte ideaalseks. Lati surve oli ikka normaalsest madalam. Diagnost ei näidanud hõõgküünalde kohapealt mingeid probleeme. Kuna sisetunne käskis ka hõõgküünalde relee vahetada, siis tegin veel selle lükke ära. Pärast seda käivitus ta minu käes koguaeg hetkest igal hommikul. Lati surve jäigi norm väärtusest koguaeg natukene madalamaks, kuni ühel päeval panin odava Ufi kütusefiltri asemel Mann'i filtri, selle peale läks latisurve kah normi piiridesse.
Selline seik elust enesest.
Ühel päeval aga läks 1 hõõgküünal läbi. Vahetasin ära. Kolme päeva pärast läks veel paar tükki, siis vahetasin juba kõik hõõgküünlad ära. Käivitus läks oluliselt paremaks, aga kaugeltki mitte ideaalseks. Lati surve oli ikka normaalsest madalam. Diagnost ei näidanud hõõgküünalde kohapealt mingeid probleeme. Kuna sisetunne käskis ka hõõgküünalde relee vahetada, siis tegin veel selle lükke ära. Pärast seda käivitus ta minu käes koguaeg hetkest igal hommikul. Lati surve jäigi norm väärtusest koguaeg natukene madalamaks, kuni ühel päeval panin odava Ufi kütusefiltri asemel Mann'i filtri, selle peale läks latisurve kah normi piiridesse.
Selline seik elust enesest.