Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
#21
(13-04-2018, 12:59 PM)nostromo Kirjutas: ...
Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?

Aga miks peaks üks korras auto sellise kerge köhatuse peale üldse midagi arvama? Lepi sellega, et vaakumpumba tunnid tulid täis. Neil kõigil saavad mingil hetkel. Kui see auto veel "uus" oli, siis loeti vaakumpumba vahetusvälbaks 250 kkm. Käikude paugutamine on ilmselt uue pumba paigaldusel lahtijäänud otsa viga. Kast arvab, et on põhjagaasil. Või on "uus" pump siiski liiga kulunud. Või on tsentrifugaalregulaatorile kinnituv ajami nukk-ketas liigselt kulunud. Variante on mitu.
EDIT: kasti ja vaakumi väärseos korrigeeritud. Tänan, Petri.
(14-04-2018, 01:21 PM)kaupo51 Kirjutas: See on hästi õpetlik lugu teistele lugeda. Loo moraal oleks see, et kui sul on vanem hobiauto, siis ära käi temaga suvalises kohas ülevaatusel. Igal inimesel võiks ideaalis olla perearst, autoremondilukksepp, tehnoülevaataja, kes teda kümneid aastaid tunneb. Selline ülevaataja reeglina ei niku ajusid vana auto puhul, vaid on sõbralik vanatehnika vastu. Minul on selline ülevaataja olemas ...
Siiani kõik toimib.

Huvitav, kaua ta saab sõbralik olla. W124 on mehh. reguga auto, selle puhul näeb eeskiri ette esmalt pööretepiiriku toimimise kontrolli ja alles seejärel tehakse tahmatest. Kui mootor pöördeid ettantud aja vältel kolm korda üles ei võta, siis ülevaatus edasi ei lähe. Siin ei loe, kui sõbralik on ülevaataja või millised on tema seksuaalsed eelistused. Muide, Sul on kirjaviga ka sees - mõnikümmend tähemärki on ülearu...

Bensumootoriga saab natuke rohkem loovalt läheneda, aga omad piirid siingi.

Igal juhul ei tohi me seda teemat rohkem arendada, vaid laseme elul omasoodu edasi toimetada.Eusa_angel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: 1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike? - Autor: v6sa - 18-04-2018, 04:30 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  827-THN 1995 modifitseeritud S124 OM605 E250 turbodiisel osta.ee nostromo 4 216 20-12-2024, 12:05 PM
Viimane postitus: nostromo
  2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant indrek555 8 715 21-11-2024, 04:09 PM
Viimane postitus: indrek555
  s124 Amordi trall Leppik 6 375 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 205 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 284 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus Erkkin 12 1,731 09-05-2023, 01:04 PM
Viimane postitus: vreps
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 863 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
Sad E250 atm kastiga mingi jamps Steltsik 1 788 28-05-2021, 12:25 PM
Viimane postitus: vreps
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,681 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,460 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne