13-04-2018, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2018, 01:00 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Isa käis enda 1996 S124 E250 83kW 2.5 R5 diisliga ülevaatusel kus tuuritati 5800 pöörde juures.
Järgmisel päeval pärast lühikest söitu kesklinnas autot seisma jättes mootor tööd ei löpetanud kuigi vöttis vötme süütest välja.
Samuti ei toiminud vöi toimisid halvasti muud asjad nagu automaatkast, pidurid jne.
Nüüd siis selgus remondiarve-tegemist vaakumpumbaga:
kasutatud juppidega 450€
uute juppidega 800€
Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?
Järgmisel päeval pärast lühikest söitu kesklinnas autot seisma jättes mootor tööd ei löpetanud kuigi vöttis vötme süütest välja.
Samuti ei toiminud vöi toimisid halvasti muud asjad nagu automaatkast, pidurid jne.
Nüüd siis selgus remondiarve-tegemist vaakumpumbaga:
kasutatud juppidega 450€
uute juppidega 800€
Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?