08-04-2018, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2018, 09:53 AM ja muutjaks oli hents99.)
Kui esp viga aktiivne, siis on käiguvalits ka P asendis lukus....
Kohapeal seistes, mootor töötab, mõnede minutite pärast süttib ABS tuli.
Kast jätab selle käigu sisse, mis parasjagu jäi....tavaliselt muidugi 3. käik.
Korraks mõtlesin, et kast on asjasse seotud ja kaob info liikumine plokkide vahel.
Rooli pealt ei saa ka käike vahetada.
Sõidu ajal saab süüte välja keerata ja uuesti restart mootoriga pidurdades.
Tavaliselt kaob mõneks hetkeks viga, spido hakkab kiirust näitama, kast vahetab käigu järgmisele....õnneks on peaülekanne suht pikk, linnas saab 1 või 2 käiguga sõita.
Mingil hetkel ei aita ka restart enam.
Hetkel pole Star’i ka käepärast.
Asi hakkas pihta pärast küünalde/küünlajuhtmete ja õhufiltrite vahetust...seost nagu poleks, või siiski....
5-8 silindri poolel võisin käega kuhugi vastu minna, aga kontrollisin kõik juhtmestiku ja pistikud üle, ABS ploki masskaabel ka korralikult puhastatud.
Süütesüsteem ei peksnud üle vms, lihtsalt hoolduse mõttes vahetasin.
Abs viga tuleb soojenedes. Kunagi pole jahedana jebinud.
Kusagil 50-60 kraadise tempiga hakkab jukerdama.
Kas kastis sees olev elektroonika plaat (konduktorplaat?) võib ka miskit sellist teha?
St avaldada mõju ESP/ABS süsteemile.
Kohapeal seistes, mootor töötab, mõnede minutite pärast süttib ABS tuli.
Kast jätab selle käigu sisse, mis parasjagu jäi....tavaliselt muidugi 3. käik.
Korraks mõtlesin, et kast on asjasse seotud ja kaob info liikumine plokkide vahel.
Rooli pealt ei saa ka käike vahetada.
Sõidu ajal saab süüte välja keerata ja uuesti restart mootoriga pidurdades.
Tavaliselt kaob mõneks hetkeks viga, spido hakkab kiirust näitama, kast vahetab käigu järgmisele....õnneks on peaülekanne suht pikk, linnas saab 1 või 2 käiguga sõita.
Mingil hetkel ei aita ka restart enam.
Hetkel pole Star’i ka käepärast.
Asi hakkas pihta pärast küünalde/küünlajuhtmete ja õhufiltrite vahetust...seost nagu poleks, või siiski....
5-8 silindri poolel võisin käega kuhugi vastu minna, aga kontrollisin kõik juhtmestiku ja pistikud üle, ABS ploki masskaabel ka korralikult puhastatud.
Süütesüsteem ei peksnud üle vms, lihtsalt hoolduse mõttes vahetasin.
Abs viga tuleb soojenedes. Kunagi pole jahedana jebinud.
Kusagil 50-60 kraadise tempiga hakkab jukerdama.
Kas kastis sees olev elektroonika plaat (konduktorplaat?) võib ka miskit sellist teha?
St avaldada mõju ESP/ABS süsteemile.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering