07-04-2018, 09:54 PM
Mul kasutuses kaks W 203 -e. Üks sellone korralik. Teine töömasin, ehk roopamiseks. Mõlematega olen maadlenud nende vigadega. Hetkel ka mölemal need süsteemid korras. Korralikumal hakkas seda viga tampima eelmine suvi suvalistel aegadel sõidu aeg. Lükkasin oma väikse testri järgi ja see ütles et viga on tulnud sisse pressure andurist. googeldades leidsin, et see asub piduri pumba küljes. Kustutasin vead ja nüüd pole seda viga enam sisse löönud. Arvan et see juhtus selle pärast, et masin seisab tegelikult jube palju. Ja juu siis toimus mingi kommunikatsiooni viga. Töö ruunal sõitsin selle esp veaga ikka pea aasta. Seal hakkas ta pölema kohe kui auto käivitasin. Seal näitas tester veaks rooli asnedi anduri. Vahetasin selle ja nüüd see ka korras. Seal tundus et keegi oli kunagi seda juba vahetanud ja see oli minu meelest vale koodiga. Üldiselt peaks sellel autol need vead ikka üles leidma. Kui ma selle väikse testri külge surasin, siis sain isegi kontrollida et köik ABS andurid annaksid ühte ja sama kiirust, kui autoga sõita. Piduri klotsi kulumis viga sellel autol süsteemi errorisse ei lükka. See viga on mul ka korra läbi käinud. Lihtsalt kuvad tabloo peal seda et vaja klotsid vahetada. Arvuti peaks ju ikka suhteliselt täpselt viitama kus kohast viga sisse tuleb ja sealt tuleb ka seda otsima hakata.
ML juhatas tester selle vea puhul mind piduri tule lüliti juurde, mis näis pealtnäha korras olevat kuid lahti vöttes ilmnes, et sees klemmid pölenud. Ja sealt see koterman tuli.
Võibolla mul lihtsalt siiani vedanud ja sellised lihtsad vead olnud.
ML juhatas tester selle vea puhul mind piduri tule lüliti juurde, mis näis pealtnäha korras olevat kuid lahti vöttes ilmnes, et sees klemmid pölenud. Ja sealt see koterman tuli.
Võibolla mul lihtsalt siiani vedanud ja sellised lihtsad vead olnud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.