29-03-2007, 03:54 PM
Tere!
Autoks on w124 200E, R4 meh. pritse. bensukas.
Käisin autoga remondis, kus muuhulgas öeldi, et plokikaane tihend vajab vahetust. Remondi käigus lihviti kaant, pandi uus kaanetihend jms tihendid ( sh. kollektori ja klapikambrikaane oma ).
Sain masina remondist kätte, aga nüüd teeb tühikäigul dislahäält.
Käivitamisel on klõbin eriti suur, peale 1-2 seki lööb õlisurve üles, siis jääb veidi vaiksemaks, aga päris ära ei kao. Sooja mootoriga, kui tyhikäigul õlisurve ca 1,5 , on klõbin ikka alles.
Milles asi? Eeldades, et klõbisevad hüdrotõukurid, kuidas nad peale tihendi vahetust klõbisema hakkasid? Enne oli ju vaikus majas.
Kellelgi mingeid arvamusi? Ja mida saaks teha, et klõbinast lahti saada?
Tänan!
Autoks on w124 200E, R4 meh. pritse. bensukas.
Käisin autoga remondis, kus muuhulgas öeldi, et plokikaane tihend vajab vahetust. Remondi käigus lihviti kaant, pandi uus kaanetihend jms tihendid ( sh. kollektori ja klapikambrikaane oma ).
Sain masina remondist kätte, aga nüüd teeb tühikäigul dislahäält.
Käivitamisel on klõbin eriti suur, peale 1-2 seki lööb õlisurve üles, siis jääb veidi vaiksemaks, aga päris ära ei kao. Sooja mootoriga, kui tyhikäigul õlisurve ca 1,5 , on klõbin ikka alles.
Milles asi? Eeldades, et klõbisevad hüdrotõukurid, kuidas nad peale tihendi vahetust klõbisema hakkasid? Enne oli ju vaikus majas.
Kellelgi mingeid arvamusi? Ja mida saaks teha, et klõbinast lahti saada?
Tänan!