22-02-2018, 03:09 PM
Autoorienteerumise Talvekarika viimane ja oluline info
Mõni tund tagasi sain kätte trükisoojad kaardid. Kaarte tuli trükist 35 ja seega kellel on huvi veel startida, siis koha kindlustamiseks registreeri oma võistkond: http://www.seiklusministeerium.ee/talvekarikas2402
Enne võistlust:
Kuna kasutame elektroonilist ajavõttu, siis peab iga tiim laadima on android süsteemiga telefoni(Androidi versioon vähemalt 4.1) seikluse rakenduse. Võistlus on aktiivne alates reede õhtust ja sellest hetkest saab rakendusse sisse logida ja näeb ka aega stardini. Võistluse võti on vajadusel Turba1
1. Lae alla äpp aadressilt: http://nutilogi.ee/GisPo/
2. Luba oma telefoni turva-settingutes installida programme tundmatutest allikatest
3. Installi Seikluse äpp GisPo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
4. Ava äpp, esmakordsel kasutusel uvasta end kas telefoni, emaili või google konto kaudu.
5. Vali loetelust sobiv võistlus, pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
Enne starti:
Kell 10.40 on võistlejate koosolek. Peale koosolekut jagame kõigile võistkondadele kaardid ja sõidule antakse start kell 11.00.
Rada:
Võistluskaarte on ainult 1 ja see on A3 formaadis(veekindel), mõõtkavaga 1:50000. Orienteeruv läbisõit rajal on 140-160 km.
Punktid:
Punkte on rajal 62 ja need on kolmes erinevas raskusastmes kogusummas 300 punkti. Ringiga on kaardil märgitud 3 punktine punkt. Kolmnurgaga 5 punktine ja nelinurgaga 7 punktine punkt. Igast punktist leiab kollase 20 cm kõrge tähe(T, H, L või E) ja see tuleb sisestada nii seikluse äppi kui ka kaardi servas olevasse õigesse lahtrisse. Punkte võib läbida vabalt valitud järjekorras ja arvus. Punkte saab fikseerida punktist 100 m raadiuses. Võistluse finishiks ja stardiks on Mati Maja Pubi ja finishisse jõudes tuleb äpis valida Finish ja vajutada tähte F. Finishi aeg tekib automaatselt ja peale seda saab rahulikult tulla vaatama oma tulemust.
Kontrollaeg:
Võistluse normaalaeg on 100 minutit millele lisandub lisaaeg 100 minutit. Lisaaega kasutades läheb iga 2 minuti tagant maha 1 punkt. Kontrollaega ületada ei tohi ja hilinenud võistkond ei saa tulemust kirja.
Kiirus:
Võistlusel on lubatud maksimaalne kiirus 90 km/h. Kui märk käsib sõita 30,40,50, siis peame märkidel olevast kiirusest kinni. Iga fikseeritud kiiruse rikkumine võtab tiimilt maha 5 punkti.
Autasustamine:
Kui kõik sujub, siis autasustamine toimub kell 15:00 samas kohapeal. Kui peaks tekkima mingi tõrge, siis toimub autasustamine hiljem.
Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895 (Joonas)
Mõni tund tagasi sain kätte trükisoojad kaardid. Kaarte tuli trükist 35 ja seega kellel on huvi veel startida, siis koha kindlustamiseks registreeri oma võistkond: http://www.seiklusministeerium.ee/talvekarikas2402
Enne võistlust:
Kuna kasutame elektroonilist ajavõttu, siis peab iga tiim laadima on android süsteemiga telefoni(Androidi versioon vähemalt 4.1) seikluse rakenduse. Võistlus on aktiivne alates reede õhtust ja sellest hetkest saab rakendusse sisse logida ja näeb ka aega stardini. Võistluse võti on vajadusel Turba1
1. Lae alla äpp aadressilt: http://nutilogi.ee/GisPo/
2. Luba oma telefoni turva-settingutes installida programme tundmatutest allikatest
3. Installi Seikluse äpp GisPo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
4. Ava äpp, esmakordsel kasutusel uvasta end kas telefoni, emaili või google konto kaudu.
5. Vali loetelust sobiv võistlus, pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
Enne starti:
Kell 10.40 on võistlejate koosolek. Peale koosolekut jagame kõigile võistkondadele kaardid ja sõidule antakse start kell 11.00.
Rada:
Võistluskaarte on ainult 1 ja see on A3 formaadis(veekindel), mõõtkavaga 1:50000. Orienteeruv läbisõit rajal on 140-160 km.
Punktid:
Punkte on rajal 62 ja need on kolmes erinevas raskusastmes kogusummas 300 punkti. Ringiga on kaardil märgitud 3 punktine punkt. Kolmnurgaga 5 punktine ja nelinurgaga 7 punktine punkt. Igast punktist leiab kollase 20 cm kõrge tähe(T, H, L või E) ja see tuleb sisestada nii seikluse äppi kui ka kaardi servas olevasse õigesse lahtrisse. Punkte võib läbida vabalt valitud järjekorras ja arvus. Punkte saab fikseerida punktist 100 m raadiuses. Võistluse finishiks ja stardiks on Mati Maja Pubi ja finishisse jõudes tuleb äpis valida Finish ja vajutada tähte F. Finishi aeg tekib automaatselt ja peale seda saab rahulikult tulla vaatama oma tulemust.
Kontrollaeg:
Võistluse normaalaeg on 100 minutit millele lisandub lisaaeg 100 minutit. Lisaaega kasutades läheb iga 2 minuti tagant maha 1 punkt. Kontrollaega ületada ei tohi ja hilinenud võistkond ei saa tulemust kirja.
Kiirus:
Võistlusel on lubatud maksimaalne kiirus 90 km/h. Kui märk käsib sõita 30,40,50, siis peame märkidel olevast kiirusest kinni. Iga fikseeritud kiiruse rikkumine võtab tiimilt maha 5 punkti.
Autasustamine:
Kui kõik sujub, siis autasustamine toimub kell 15:00 samas kohapeal. Kui peaks tekkima mingi tõrge, siis toimub autasustamine hiljem.
Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil: 5226895 (Joonas)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee