20-02-2018, 12:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 03:31 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Wälismaises lingis on puhas pihustitiks. Kusjuures tiksujaks ei pruugi olla mitte pihusti ise, vaid otsaku ja pööriskambri koosmõjus tekkiv plahvatuslik põlemine algfaasis. Asi, mida saab ravida näiteks pihusteid ringi tõstes. Arvestades antud paja meeletut ressurssi, on see puhtalt kosmeetiline probleem. Selle saab lihtsalt kätte, kui pihusteid ükshaaval tiksumise ajal välja lülitada. Ole siis ettevaatlik: surve all olev diislikütus oskab läbi naha minna halbade asjade kokkusattumisel.
Igasugused vändaliini hääled on kuulda paremini auto alt. Kuidas Sinu häälega on? Kostab paremini alt või pealt?
Lisaks veel: minul oli sama seeria mootori anomaalse hääle põhjuseks lahtivibreerinud kliimakompressori kandur. Ja lahti vibreeris selle loomulikult kokkuhoid rihmapinguti amordilt. Sul ilmselt kliimakompressorit ei ole, aga on generaator, mille kronsa samamoodi mootori külge polditud on.
Ketipingutid ja tallad on alati kahtlusalused sellel mootoril.
Vaakumpump on selles mõttes loll loom, et see võib ka kolisedes veel kaua töötada. Või siis mitte: laseb nõelad keti vahele ja ongi kaput Keegi ei tea ja kümmekond aastat tagasi peeti vaakumpumba preventiivset vahetust üheks odavaimaks kindlustuseks nende mootorite kestvusele.
Igasugused vändaliini hääled on kuulda paremini auto alt. Kuidas Sinu häälega on? Kostab paremini alt või pealt?
Lisaks veel: minul oli sama seeria mootori anomaalse hääle põhjuseks lahtivibreerinud kliimakompressori kandur. Ja lahti vibreeris selle loomulikult kokkuhoid rihmapinguti amordilt. Sul ilmselt kliimakompressorit ei ole, aga on generaator, mille kronsa samamoodi mootori külge polditud on.
Ketipingutid ja tallad on alati kahtlusalused sellel mootoril.
Vaakumpump on selles mõttes loll loom, et see võib ka kolisedes veel kaua töötada. Või siis mitte: laseb nõelad keti vahele ja ongi kaput Keegi ei tea ja kümmekond aastat tagasi peeti vaakumpumba preventiivset vahetust üheks odavaimaks kindlustuseks nende mootorite kestvusele.