19-02-2018, 05:41 PM
Ju see mootor ikka täiesti kuivaks ei jäänud, kui ta siiani edasi sõidab. Ma olen oma autodest kaks diislit kokku lasknud (bemmi 525Tds, see lasi pärast karteripragu täpselt 1,5km sõita ja Navara, millel saalede kulumise viga, hakkas lihtsalt lampi tühikäigul ikka räigelt ragisema. Tulemuseks mõlemil 2 remondi saaled sisse, ühel veel keps ka ovaalne jne).
Ehk siis diisel ei anna õlipuuet andeks ja esimesena lahkub ikka saale. (Bensukaga saab saalekolinaga rohkem sõita, kui tasakesi kulged ja talda ei anna - kah proovitud)
Pigem arvan, et see õlivooliku jama ja kolina teke on kokkusattumus.
Aga mis täpselt, on raske videost öelda.
Kas lähiümbruses kedagi pole, kel stetoskoop riiulist võtta? Traktoril need helid küll kipuvad "ringi jooksma", aga mingi aimduse ikka saab.
Kasvõi sellest vaakumpumbast.
Või rihmapingutist. (mis minu 603-el müstiliselt ja analoogiliselt kolisema hakkas ja pärast laagri + amordi (seda nimetatakse ka võnkeleevendiks!) vahetust ka sama müstiliselt vait jäi)
Siduri allavajutamisel juhtub kaks asja: kast jääb seisma ja variant 2, et vänt nihkub mingi osa mm-st ettepoole. Viimane tähendab seda, et keitivärk pisut muutub. Ja ketimajandus suudab samuti mingit tuvastamatut häält eestotsast teha.
Ja see OM603 on vist tänaseni maailma üks kõvemaid mootoreid, mis naljalt laiali ei lähe. Pärast esimest milli km teeb küll igasugu imelikke hääli, jah...
.
Ehk siis diisel ei anna õlipuuet andeks ja esimesena lahkub ikka saale. (Bensukaga saab saalekolinaga rohkem sõita, kui tasakesi kulged ja talda ei anna - kah proovitud)
Pigem arvan, et see õlivooliku jama ja kolina teke on kokkusattumus.
Aga mis täpselt, on raske videost öelda.
Kas lähiümbruses kedagi pole, kel stetoskoop riiulist võtta? Traktoril need helid küll kipuvad "ringi jooksma", aga mingi aimduse ikka saab.
Kasvõi sellest vaakumpumbast.
Või rihmapingutist. (mis minu 603-el müstiliselt ja analoogiliselt kolisema hakkas ja pärast laagri + amordi (seda nimetatakse ka võnkeleevendiks!) vahetust ka sama müstiliselt vait jäi)
Siduri allavajutamisel juhtub kaks asja: kast jääb seisma ja variant 2, et vänt nihkub mingi osa mm-st ettepoole. Viimane tähendab seda, et keitivärk pisut muutub. Ja ketimajandus suudab samuti mingit tuvastamatut häält eestotsast teha.
Ja see OM603 on vist tänaseni maailma üks kõvemaid mootoreid, mis naljalt laiali ei lähe. Pärast esimest milli km teeb küll igasugu imelikke hääli, jah...
.