08-02-2018, 03:11 PM
Tere.
Tegemist 2008a automaat Vianoga, millel 2,2l, 110kw mootor.
Autol ei ole jõudu, mootori tuli ei põle, pädevas kohas diagnoositud EGR i viga.
Mitte et ma ei usalda, aga kui EGR on vigane, miks ei sütti mootori tuli? Asendiandurit klapil minuteada ei ole, auto teab, kui palju peaks klapp olema lahti ja muutub ainult õhu koostis. Kui klapp ei sulgu ja mootor saab lisaõhku väljalaske gaaside näol ning läheb avariisse, siis peaks ju tuli põlema hakkama? Kui ahel katki, st elektri kalal, siis samuti avariis ja mootori tuli ei sütti?
Saan aru, et EGRi probleem on neil vist suht sage. EGR on elektriliselt juhitav, kas lõpeb sis elektripool? Või kui läheb mustaks, siis ju peaks aitama puhastamine
Teadjad, palun mõned näpunäited?
H.
Tegemist 2008a automaat Vianoga, millel 2,2l, 110kw mootor.
Autol ei ole jõudu, mootori tuli ei põle, pädevas kohas diagnoositud EGR i viga.
Mitte et ma ei usalda, aga kui EGR on vigane, miks ei sütti mootori tuli? Asendiandurit klapil minuteada ei ole, auto teab, kui palju peaks klapp olema lahti ja muutub ainult õhu koostis. Kui klapp ei sulgu ja mootor saab lisaõhku väljalaske gaaside näol ning läheb avariisse, siis peaks ju tuli põlema hakkama? Kui ahel katki, st elektri kalal, siis samuti avariis ja mootori tuli ei sütti?
Saan aru, et EGRi probleem on neil vist suht sage. EGR on elektriliselt juhitav, kas lõpeb sis elektripool? Või kui läheb mustaks, siis ju peaks aitama puhastamine
Teadjad, palun mõned näpunäited?
H.