03-02-2018, 03:55 PM
Nii, alla said siis Eibachi Pro kit -30mm vedrud, Bilsteini B4 amordid, uued läbilöögipuksid, amorditugilaagrid, ette 1 nagaga vedrupuhvrid(?) ja taha 3nagaga nagu USAs paljud on proovinud ja soovitavad ning taga õõtsa välimised puksid. Sillaregull ka tehtud ning pagana hea on sõita. Juhitavus konkreetne, tagaosa ei uju ega õõtsu. Tagaosas polnud muutus nii nähtav (unustasin vanu puhvreid vaadata enne ära viskamist), kuid ees on see inetu suur vahe rehvi ja koopaääre vahel pea poole väiksem. Nüüd paistab nina natuke madalamal kui tagaosa, kui enne oli vastupidi.
Paremat enne ja pärast pilti pole kui see
Salongis vahetasin keskkonsooli laeka nupu ära, nüüd saab käetuge ette ja taha nihutada.
Viskasin uue maki sisse. Sobib küll ning saab nüüd läbi bt muusikat kuulata + handsfreed kasutada
Ja hetkeks kõik. Kuu lõpus läheb katus vahetusse, mille Taanist tellisin. Odavaim Sonnenland Plus materjalist katus, mis Euroopast leidsin. Lisaks rool nahatada ja kõrvalistme padjal õmblused parandada.
Lisaks saan suure tõenäosusega järgmine nädalavahetus velgede omanikuks, mida juba W124 alla otsisin. Tagumised 10” laiad. Täpsemalt, kui ma nende omanik ükskord olen.
Monoblockid viin taastamisse ja jätan lihtsalt oma aega ootama.
Paremat enne ja pärast pilti pole kui see
Salongis vahetasin keskkonsooli laeka nupu ära, nüüd saab käetuge ette ja taha nihutada.
Viskasin uue maki sisse. Sobib küll ning saab nüüd läbi bt muusikat kuulata + handsfreed kasutada
Ja hetkeks kõik. Kuu lõpus läheb katus vahetusse, mille Taanist tellisin. Odavaim Sonnenland Plus materjalist katus, mis Euroopast leidsin. Lisaks rool nahatada ja kõrvalistme padjal õmblused parandada.
Lisaks saan suure tõenäosusega järgmine nädalavahetus velgede omanikuks, mida juba W124 alla otsisin. Tagumised 10” laiad. Täpsemalt, kui ma nende omanik ükskord olen.
Monoblockid viin taastamisse ja jätan lihtsalt oma aega ootama.