Kõik märgid näitavad, et mudelitähis jääb ikka W463: demo-autod olid 463 VIN-iga, liin on juba sisse seatud ja Daimler ei maini kuskil W464-ja, ikka W463. Kvaliteet copy-paste ajakirjandus töötab.
Aerodünaamika paranes aga pindala suurenes, ehk tuuletakistus on täpselt sama, mis vanal.
See nüüd on puhtalt subjektiivne aga kandiline vorm tundub ajatum. Kui jätta LED-tuled ja mõned muud detailid välja, siis uus kuidagi kisub sinna 90-nendatesse Aga eks tehnika oli igapäeva kasutamiseks paljudele juba liiga iidne.
See on ilmelt tõsi, et kasumimarginaal on neil masinatel palju suurem kui mingil Fordi F-seeria truckidel, mida 100 tükki tunnis müüakse. Austria käsitöölisel kulus 38 aastat, et 300 000 Gelänewagenit ehitada, Ford müüs eelmine aasta USAs kolm korda nii palju kastikaid.
Ole mureta, see uus G mudel vanast kindlasti odavam ei ole. Ja ka vanad ’villised’ liiguvad juba ’kosmiliste hindadega’. MB ise müüs hiljuti ühe 75 tuhande EURO eest: Mercedes-Benz W 460 280 GE Cabriolet. Või kui vaadata, mis raha on nõus ameeriklased nende eest välja käima, näiteks Bring A Trailer või eBay.
Aga W461 pidavat tootmisesse jääma: kindlasti sõjaväed, suurorganisatsioonid, Austraali, Indoneesia, Lõuna-Aafrika turg; aga veel ei tea, kas midagi ka Euroopa tsiviili tuleb.
Aerodünaamika paranes aga pindala suurenes, ehk tuuletakistus on täpselt sama, mis vanal.
See nüüd on puhtalt subjektiivne aga kandiline vorm tundub ajatum. Kui jätta LED-tuled ja mõned muud detailid välja, siis uus kuidagi kisub sinna 90-nendatesse Aga eks tehnika oli igapäeva kasutamiseks paljudele juba liiga iidne.
See on ilmelt tõsi, et kasumimarginaal on neil masinatel palju suurem kui mingil Fordi F-seeria truckidel, mida 100 tükki tunnis müüakse. Austria käsitöölisel kulus 38 aastat, et 300 000 Gelänewagenit ehitada, Ford müüs eelmine aasta USAs kolm korda nii palju kastikaid.
Ole mureta, see uus G mudel vanast kindlasti odavam ei ole. Ja ka vanad ’villised’ liiguvad juba ’kosmiliste hindadega’. MB ise müüs hiljuti ühe 75 tuhande EURO eest: Mercedes-Benz W 460 280 GE Cabriolet. Või kui vaadata, mis raha on nõus ameeriklased nende eest välja käima, näiteks Bring A Trailer või eBay.
Aga W461 pidavat tootmisesse jääma: kindlasti sõjaväed, suurorganisatsioonid, Austraali, Indoneesia, Lõuna-Aafrika turg; aga veel ei tea, kas midagi ka Euroopa tsiviili tuleb.