31-01-2018, 09:25 AM
Ma olen G-klassi fännanud lapsest saati. Ja mul on siiralt hea meel, et Daimler AG otsustas investeerida uude platvormi jättes alles vana mudeli kerekuju. 40a vana veermik on selgelt suurim kitsaskoht W463'l.
Küll aga olen ma sama segaduses, et kui jätta alles vana kuju, siis milleks oli vaja seda ümaramaks lihvida? Kerenurgad, koopakaared, stanged, tuled jne. Lugesin kuskilt, et aerodünaamika marginaalseks parandamiseks ja et need tükid ei näeks nii "juurde pandud" välja. Noh, minu meelest selles nende võlu seisneski.
Aga igal juhul, W464 on ikoon juba sündides ning kaasaegse sisu ja veermikuga (eeskätt sõltumatu esivedrustuse tõttu) on see igati kaasaegne ka tarbida. Miinust ei saa nad kindlasti, W463 ilmselt oli üks kasumlikemaid projekte, kuna nurgast leitud juppidest kokku laotud villiseid müüdi ju täiesti kosmilise hinnaga. W464 müüginumbrid ilmselt hakkavad mühinal kasvama.
Küll aga olen ma sama segaduses, et kui jätta alles vana kuju, siis milleks oli vaja seda ümaramaks lihvida? Kerenurgad, koopakaared, stanged, tuled jne. Lugesin kuskilt, et aerodünaamika marginaalseks parandamiseks ja et need tükid ei näeks nii "juurde pandud" välja. Noh, minu meelest selles nende võlu seisneski.
Aga igal juhul, W464 on ikoon juba sündides ning kaasaegse sisu ja veermikuga (eeskätt sõltumatu esivedrustuse tõttu) on see igati kaasaegne ka tarbida. Miinust ei saa nad kindlasti, W463 ilmselt oli üks kasumlikemaid projekte, kuna nurgast leitud juppidest kokku laotud villiseid müüdi ju täiesti kosmilise hinnaga. W464 müüginumbrid ilmselt hakkavad mühinal kasvama.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio