22-01-2018, 12:29 AM
Härrased, tuletagem meelde, et W203 kerega C-klass langetas Mercedese klientuuri keskmise vanuse revolutsiooniliselt 5 aasta võrra alla 54 ning esimese põlvkonna A-klassi klientuur oli oma keskmiselt 40-aastase vanusega märgatavalt MB keskmisest noorem. Sellest ajast ehk 90-te lõpust on Mercedese kliendid muutunud pigem üha nooremaks ja kindlasti mitte vastupidi.
Aga ühiskond ning tehnoloogia on ammu muutunud ja nii nagu inimene ei suuda juba vähemalt 10 aastat juhtida arvutist paremini lennukit (hävituslennukite puhul ei suudaks ta seda õhuski hoida), pole meil tänaseks mingit võimalust saada masina vastu neljal rattal.
Jah. Me muutumegi üha rumalamaks ja me ise toodame vahendeid, mis seda võimaldavad. Aga teisest küljest ongi juba täna paraku ohtlik lubada keskmisel kodanikul lihtsa vaevaga kaasaegses autos ja tänapäevases liikluses ohjad haarata, sest kaos, mida ta sellega kogemata korraldada suudab, võib olla liiga ulatuslik. Samas entusiastid, kes kedagi teist ei ohusta, leiavad selleks kindlasti endiselt võimalusi ja seegi on ok. Erinevus rikastab.
Parimate soovidega,
Tauno
Aga ühiskond ning tehnoloogia on ammu muutunud ja nii nagu inimene ei suuda juba vähemalt 10 aastat juhtida arvutist paremini lennukit (hävituslennukite puhul ei suudaks ta seda õhuski hoida), pole meil tänaseks mingit võimalust saada masina vastu neljal rattal.
Jah. Me muutumegi üha rumalamaks ja me ise toodame vahendeid, mis seda võimaldavad. Aga teisest küljest ongi juba täna paraku ohtlik lubada keskmisel kodanikul lihtsa vaevaga kaasaegses autos ja tänapäevases liikluses ohjad haarata, sest kaos, mida ta sellega kogemata korraldada suudab, võib olla liiga ulatuslik. Samas entusiastid, kes kedagi teist ei ohusta, leiavad selleks kindlasti endiselt võimalusi ja seegi on ok. Erinevus rikastab.
Parimate soovidega,
Tauno