21-01-2018, 09:19 PM
Aga tegelikkuses on Daimler saanud üha suurema osa noorte klientide seast, kes enne valisid BMW või AUDI, kui premiumklassi autodest rääkida. Daimler on olnud juba viimased aastad ja ka eelmisel aastal kõige edukam premium autotootja. Aastal 2017 müüs üle 2.3 miljoni sõiduki. Viimased 7 aastat on daimler oma toodangut iga-aastaselt suurendanud ja põhiliselt hiina ja nooremate klientide seas.
Seega Mercedes-Benz ei ole enam pelgalt vanema põlvkonna auto, vaid pigem on hakanud noorem keskklass ka pilke MB poole pöörama. Mis aga puutub ESP väljalülitamise võimaluse eemaldamisele, siis see on nimelt tehtud keeruliseks, kuna seda nuppu tegelikkuses ei ole vaja kellelgil reaalselt kasutada. Kui valid autole head rehvid, siis pole ka talvel probleem. Pigem raskete vigastustega õnnetused juhtuvadki väljalüliatud juhiabisüsteemide tõttu. Liikluses on rohkem autosid, inimesed on närvilisemad ja Daimler soovib hoida oma mainet kõige turvalisema autotootja näol ja see on üks võimalus.
Seega Mercedes-Benz ei ole enam pelgalt vanema põlvkonna auto, vaid pigem on hakanud noorem keskklass ka pilke MB poole pöörama. Mis aga puutub ESP väljalülitamise võimaluse eemaldamisele, siis see on nimelt tehtud keeruliseks, kuna seda nuppu tegelikkuses ei ole vaja kellelgil reaalselt kasutada. Kui valid autole head rehvid, siis pole ka talvel probleem. Pigem raskete vigastustega õnnetused juhtuvadki väljalüliatud juhiabisüsteemide tõttu. Liikluses on rohkem autosid, inimesed on närvilisemad ja Daimler soovib hoida oma mainet kõige turvalisema autotootja näol ja see on üks võimalus.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868