28-03-2007, 11:05 AM
OK, nüüd räägime juba asjast ja mitte tjuuningust.:cool_rsvd:
Tikkpolt võib vabalt olla ka vähe tugevam, kui tavaline 12,9. Või on rattapoldid suisa 8,8? Teab keegi? Kas nonde Fordi poltide tugevus oli teada? Ja kas oli tegemist alumiiiniumi või mõne eriti tugeva, kõrgelt legeeritud alumiinimumisulamiga? Kui täpselt vahesibid osta käisid? Lõtk kümendikmm-tesvõi mm-tes?
Loomulikult on olemas väga tugevaid kinnitusviise, kuid nende jooks võib maksta enam, kui korralik veljejooks...
Tikkpolt on muidugi parem, sest kriitiline osa keermest ehk rattarummus olev osa ei liigu, mistõttu ist on tihedam ja liide tugevam. Kui sinna panna keermeliimi, siis võiks seda ühendust teatava reservatsioniga suisa monoliitseks pidada. Tikkpoldi ja mutri keerme tööosa on samas oluliselt pikem, kui poldi ja rattarummu puhul...
Tikkpolt võib vabalt olla ka vähe tugevam, kui tavaline 12,9. Või on rattapoldid suisa 8,8? Teab keegi? Kas nonde Fordi poltide tugevus oli teada? Ja kas oli tegemist alumiiiniumi või mõne eriti tugeva, kõrgelt legeeritud alumiinimumisulamiga? Kui täpselt vahesibid osta käisid? Lõtk kümendikmm-tesvõi mm-tes?
Loomulikult on olemas väga tugevaid kinnitusviise, kuid nende jooks võib maksta enam, kui korralik veljejooks...
Tikkpolt on muidugi parem, sest kriitiline osa keermest ehk rattarummus olev osa ei liigu, mistõttu ist on tihedam ja liide tugevam. Kui sinna panna keermeliimi, siis võiks seda ühendust teatava reservatsioniga suisa monoliitseks pidada. Tikkpoldi ja mutri keerme tööosa on samas oluliselt pikem, kui poldi ja rattarummu puhul...