14-01-2018, 08:11 PM
Sai ühe ürituse raames X-klassiga 250 km maha sõidetud, nii roolis kui ka kõrval istmel. Sõit möödus põhiliselt mööda vähema tähtsusega maanteed, mis oli konarlik ning jääs. Üllatavalt mugav, sõitmine ära ei väsitanud, meenutas väga glc'd. Küllaltki vaikne, taga ots oli stabiilne ega põrganud.
Mina jäin salongiga rahule, armatuur on pealt pehme, alt osa plast. Navaraga on sama, vaid käigukang, A-piilarid, käetugu ja istmepõhjad, ülejäänud on siiski Mercedes-Benz poolt üle käidud. Võhik sellest aru ei saaks, et algmaterjaliks on Navara. Üllatavalt hästi läks auto soojaks ja salongis üle 19 kaadi naljalt keerata polnud mõtet, kippus juba palavaks minema, kuigi väljas oli keskeltläbi -15 kraadi.
Mootor ja kast pärinevad Nissanilt, törts jõuetu tundus, aga 642 parandab selle vea.
Tundsin puudust keskkonsooli panipaikadest, sest telefoni või joogipudelit kuskile otseselt panna pole. Käetugi oleks võinud pikem ja kõrgamal asetseda.
Mina jäin salongiga rahule, armatuur on pealt pehme, alt osa plast. Navaraga on sama, vaid käigukang, A-piilarid, käetugu ja istmepõhjad, ülejäänud on siiski Mercedes-Benz poolt üle käidud. Võhik sellest aru ei saaks, et algmaterjaliks on Navara. Üllatavalt hästi läks auto soojaks ja salongis üle 19 kaadi naljalt keerata polnud mõtet, kippus juba palavaks minema, kuigi väljas oli keskeltläbi -15 kraadi.
Mootor ja kast pärinevad Nissanilt, törts jõuetu tundus, aga 642 parandab selle vea.
Tundsin puudust keskkonsooli panipaikadest, sest telefoni või joogipudelit kuskile otseselt panna pole. Käetugi oleks võinud pikem ja kõrgamal asetseda.