04-01-2018, 08:53 PM
2.2cdi 110kw ja automaat.
Linn/Maantee 25/75 suhtes keskmine 9l keskmisest raskema jalaga.
Pikemad linnaotsad on tavaliselt olnud 500-800kg koormaga, aga tundub et tühjalt selline 10-11l sajale.
Muidugi Viano puhul ei tasu seda "After Start" kütusekulu vaadata, kui otsad on lühikesed. Minul kerib kohe käivitades 40l/100km kulu ette ja siis soojenedes hakkab vaikselt kukkuma. Kohapeal lõksudes see suurt alla 30 ei kukugi. Täna sõitsin näiteks kodualevikus maha 15km postimaja-pakiautomaatide-lao vahet. Käimisaega oli mootoril ~1h ja kütusekuluks jäi lõpuks ~14l/100km kella järgi. Samas ma eriti sellest näidust ennast ei morjenda ja tanklas täispaagimeetodil tankides on keskmine jämedalt koguaeg 9l/100km.
Kütusekulu mõjutab veel oluliselt kusjuures DPF olemasolu. Ma arvan et mul oleks keskmine julgelt 0,5l väiksem, kui seda sunnikut peal ei oleks. Samas niikaua kui töötab, las olla.
Linn/Maantee 25/75 suhtes keskmine 9l keskmisest raskema jalaga.
Pikemad linnaotsad on tavaliselt olnud 500-800kg koormaga, aga tundub et tühjalt selline 10-11l sajale.
Muidugi Viano puhul ei tasu seda "After Start" kütusekulu vaadata, kui otsad on lühikesed. Minul kerib kohe käivitades 40l/100km kulu ette ja siis soojenedes hakkab vaikselt kukkuma. Kohapeal lõksudes see suurt alla 30 ei kukugi. Täna sõitsin näiteks kodualevikus maha 15km postimaja-pakiautomaatide-lao vahet. Käimisaega oli mootoril ~1h ja kütusekuluks jäi lõpuks ~14l/100km kella järgi. Samas ma eriti sellest näidust ennast ei morjenda ja tanklas täispaagimeetodil tankides on keskmine jämedalt koguaeg 9l/100km.
Kütusekulu mõjutab veel oluliselt kusjuures DPF olemasolu. Ma arvan et mul oleks keskmine julgelt 0,5l väiksem, kui seda sunnikut peal ei oleks. Samas niikaua kui töötab, las olla.