28-12-2017, 09:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2017, 09:47 PM ja muutjaks oli Renka.)
Lühemate otsade jaoks see mootor ei kõlba. Mingi hetk hakkab õlitase tõusma, mixture formationi ja knock sensori vigu sisse loopima, mis paneb mootoritule põlema.
271.8 vaevleb samade vigade käes nagu 271.9, mis 2000ndate alguses käibele tulid. Keti vead esinevad tavaliselt 120k-150k km juures. Kui enne seda ketivahetus tehtud, on ehk lootust, et nukarattad veel ilusad. Kuigi 271.8 on niiöelda tugevdatud kett, kipub see siiski poolduma.
Lisaks on karterituulutusega esinenud vigu, kus kondentsist õhupumbad otsa saavad, siis tuleks vahetada pump ja karterituulutus klapp. Külma mootoriga on pumba ruigamist kuulda, kui on viga saanud.
Enne ostu saab lasta ajalugu kontrollida tänu virtuaalsele service raamatule.
271.8 vaevleb samade vigade käes nagu 271.9, mis 2000ndate alguses käibele tulid. Keti vead esinevad tavaliselt 120k-150k km juures. Kui enne seda ketivahetus tehtud, on ehk lootust, et nukarattad veel ilusad. Kuigi 271.8 on niiöelda tugevdatud kett, kipub see siiski poolduma.
Lisaks on karterituulutusega esinenud vigu, kus kondentsist õhupumbad otsa saavad, siis tuleks vahetada pump ja karterituulutus klapp. Külma mootoriga on pumba ruigamist kuulda, kui on viga saanud.
Enne ostu saab lasta ajalugu kontrollida tänu virtuaalsele service raamatule.