24-12-2017, 01:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2017, 01:28 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kommutaatori tõrkumisel ei ole reeglina üldse sädet. Üksainus pool ju kasutusel, mis kõigile küünaldele surakat annab.
Pigem jagajakaas ning rootor, mis vahetust/puhastamist tahavad.
Pihustid mehaanilised, juhtmeid ei maksa sealt otsida.
Ja muidu käivad kõik el. Pihustid ikka oma juhtmega...toide on ühine, juhitakse minuteada kõigil mb mootoritel nn “sequentially” ehk eraldi.... isegi 50ndate mootorite puhul (M100 näiteks).
M104, M111 jne puhul on nn “wasted spark” süüde, aga pihustid ikkagi nn full sequential..... et saada oma protsent-paar ökomaks.
Pigem jagajakaas ning rootor, mis vahetust/puhastamist tahavad.
Pihustid mehaanilised, juhtmeid ei maksa sealt otsida.
Ja muidu käivad kõik el. Pihustid ikka oma juhtmega...toide on ühine, juhitakse minuteada kõigil mb mootoritel nn “sequentially” ehk eraldi.... isegi 50ndate mootorite puhul (M100 näiteks).
M104, M111 jne puhul on nn “wasted spark” süüde, aga pihustid ikkagi nn full sequential..... et saada oma protsent-paar ökomaks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering