24-12-2017, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2017, 12:56 PM ja muutjaks oli stihl.)
Mina võtaks kapist nö. klaasist küünla, mis asendatakse ükshaaval tavaküünlaga ja siis on juba otse näha, mis seal silindris rõhu all toimub, mis värvi on leek, kas üldse on jne.
Sellise:
Selle kaudu on ka näha, kas säde tühikäigul on või puudub.
Kui säde kaob, siis küünlaid ringi tõsta. Kui sama jama, siis on selge, et EZL vigane.
Kui violetne leek kaob, aga säde säilib, siis on järgmine test juba kompressioonimõõtjaga.
Kui rõhk igal pool olemas ja säde ka, siis on edasi kütuse teema.
Pihustid on nagunii kõik ühe juhtme otsas, võib samuti proovida ümber tõsta.
Kas küünlad-juhtmed-jagaja kaan-rootor on korralikud; need on hooldusosad.
Ja kas seda EZL-i vist kellegi käest prooviks laenata on suht lootusetu üritus?
.
Sellise:
Selle kaudu on ka näha, kas säde tühikäigul on või puudub.
Kui säde kaob, siis küünlaid ringi tõsta. Kui sama jama, siis on selge, et EZL vigane.
Kui violetne leek kaob, aga säde säilib, siis on järgmine test juba kompressioonimõõtjaga.
Kui rõhk igal pool olemas ja säde ka, siis on edasi kütuse teema.
Pihustid on nagunii kõik ühe juhtme otsas, võib samuti proovida ümber tõsta.
Kas küünlad-juhtmed-jagaja kaan-rootor on korralikud; need on hooldusosad.
Ja kas seda EZL-i vist kellegi käest prooviks laenata on suht lootusetu üritus?
.