16-12-2017, 02:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2017, 02:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Roostest vaba kere eelkõige....Nagu ka USA`st ja araabiamaadest... Tehnikat saab alati asendada, kerega juba raskem...
Valikut rohkem ja turg teistmoodi. Meil(ka mujal euroopas) on valik suuresti diislitest koosnev, bensukaid vähem ja juppmaad kallimad kokkuvõtteks võrreldes toomisega eelpoolmainitud kohtadest.
Mõistagi ei too keegi igapäeva diisel-ökoautot kaugelt. Esiteks ajatakse taga turu madalaimat hinda, tahetakse näppida/katsuda ja asja on kiirelt vaja....
Autosid, mida on tehtud vähe, uuena pole nt meie riigis müüdud(Ala 55, 63 ja 65 AMG või siis pigem kuni 1995a AMG mudelid - pole väga võtta siitkandist).....ja kui on, siis ilmselt vähe....Pole eriti varianti kui pead tooma mujalt. Kas üle lombi või saab ise järele minna.
Samas mingi 560SEC/SL/SEL vms jaapanis ca 5-6k, kokku koos toomisega vast ca 10k. Eks üllatusi ikka tuleb, aga ilmselt seismisest väsinud asjad nagu kummist detailid vms, mida annab vahetada.
Euroopas samas konditsioonis (roostest vaba kere, suurim mootor, suht lagi varustus) auto 15-25k.
Eks sõltub vaatevinklist ja vajadustest. Kes tahab, see leiab, või vähemasti tahab leida võimaluse saada omale soovitud auto.
Alati on viriseda ja vinguda lihtsam....Kes ei riski, see shampust ei joo...või miskit sarnast öeldi....
Edit: Otsisin pikalt naisele C55 W203 mudelit....Lihtne öelda, et võta kohe siitsamast, vali värvi ja varustuse järgi.....Huiat. On küll tavaline vana C klass, aga tutkit...Otsisin ca 2aastat...
Sõbra käest tahtsin östa, aga tema ei soovind müüa (nüüd meil garaazis 2tk vähemalt), siis lõpuks sain ikkagi Eestist....Aga noh, kere ikkagi peetis, roostet tagatiivakaartel.
Tulebki otsida järgmist aparaati, aga mis sa siit euroopast ostad roostes keresid....Saksas samamoodi ussitanud keredega.
Valikut rohkem ja turg teistmoodi. Meil(ka mujal euroopas) on valik suuresti diislitest koosnev, bensukaid vähem ja juppmaad kallimad kokkuvõtteks võrreldes toomisega eelpoolmainitud kohtadest.
Mõistagi ei too keegi igapäeva diisel-ökoautot kaugelt. Esiteks ajatakse taga turu madalaimat hinda, tahetakse näppida/katsuda ja asja on kiirelt vaja....
Autosid, mida on tehtud vähe, uuena pole nt meie riigis müüdud(Ala 55, 63 ja 65 AMG või siis pigem kuni 1995a AMG mudelid - pole väga võtta siitkandist).....ja kui on, siis ilmselt vähe....Pole eriti varianti kui pead tooma mujalt. Kas üle lombi või saab ise järele minna.
Samas mingi 560SEC/SL/SEL vms jaapanis ca 5-6k, kokku koos toomisega vast ca 10k. Eks üllatusi ikka tuleb, aga ilmselt seismisest väsinud asjad nagu kummist detailid vms, mida annab vahetada.
Euroopas samas konditsioonis (roostest vaba kere, suurim mootor, suht lagi varustus) auto 15-25k.
Eks sõltub vaatevinklist ja vajadustest. Kes tahab, see leiab, või vähemasti tahab leida võimaluse saada omale soovitud auto.
Alati on viriseda ja vinguda lihtsam....Kes ei riski, see shampust ei joo...või miskit sarnast öeldi....
Edit: Otsisin pikalt naisele C55 W203 mudelit....Lihtne öelda, et võta kohe siitsamast, vali värvi ja varustuse järgi.....Huiat. On küll tavaline vana C klass, aga tutkit...Otsisin ca 2aastat...
Sõbra käest tahtsin östa, aga tema ei soovind müüa (nüüd meil garaazis 2tk vähemalt), siis lõpuks sain ikkagi Eestist....Aga noh, kere ikkagi peetis, roostet tagatiivakaartel.
Tulebki otsida järgmist aparaati, aga mis sa siit euroopast ostad roostes keresid....Saksas samamoodi ussitanud keredega.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering