14-12-2017, 12:43 PM
Tore, et üle mõne aja on taas foorumis teema mis kutsub kaasa rääkima. Eks nende kattidega on nagu on, positiivse kogemuse omanikud on rahul ja negatiivse kogemuse omanikud ning need kel kogemus puudub, laidavad. Eks me kõik ostaks kõik asjad originaalid kui raha lugema ei peaks. Samas kui nostromo on autot müümas, siis originaali ostmine oleks selgelt miinusprojekt suure miinusega rahakotis. Kui aga oleks plaan 10 aastat autoga sõita, oleks originaal juba kindel variant.
Ja seda kati ei ole vaja kuumutada sõites sada kilomeetrit, see pole mingi diisli tahmafilter, mis tuleb pikalt kõrgema pöördega sõites puhtaks põletada. See on vaja kuumaks ajada, et katis olevad elemendid suudaksid sinna sattunud üleliigse kütuse ära põletada. Katis olev odav element nimelt põletab seda suuremal kuumusel kui orignaalis olev plaatina, kuld või mis iganes väärismetall.
Mul on universaalkattidega 10-aastane kogemus ja iga kord on piisanud mootori soojaks sõitmisest + siis veel 5km ca. 2500rpm. Ei ole vaja 3500rpm Tallinn-Narva-Tallinn sõita.
Ja seda kati ei ole vaja kuumutada sõites sada kilomeetrit, see pole mingi diisli tahmafilter, mis tuleb pikalt kõrgema pöördega sõites puhtaks põletada. See on vaja kuumaks ajada, et katis olevad elemendid suudaksid sinna sattunud üleliigse kütuse ära põletada. Katis olev odav element nimelt põletab seda suuremal kuumusel kui orignaalis olev plaatina, kuld või mis iganes väärismetall.
Mul on universaalkattidega 10-aastane kogemus ja iga kord on piisanud mootori soojaks sõitmisest + siis veel 5km ca. 2500rpm. Ei ole vaja 3500rpm Tallinn-Narva-Tallinn sõita.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe