13-12-2017, 10:40 PM
(13-12-2017, 09:24 AM)v6sa Kirjutas:(12-12-2017, 11:10 PM)kaupo51 Kirjutas: Kuna ma 2016 aastal läbisin ülevaatuse nii, et mootorit väga "ei kräunutatud", siis ma läbisin Tln-Rakvere-Tln otsa käigukang D asendis. Ma panen seistes sisse D ja kui kohale jõuan, siis asendisse P. Ma ei ole kunagi tulnud selle peale, et võiks maanteel sõita kang asendis 2 või 3.
Aga eks vaatame, kas teemaalgataja läbib ülevaatuse.
Ja Sul on ka vana ja bensus ligunenud universaalkatt all?
Tallinn-Rakvere-Tallinn on mitusada versta. Kui see järjest uhada ja kohe ülevaatusele minna, ongi katt kuum. Kolmanda käiguga kati kütmine on rohkem sihuke preventiivne abinõu paarikümnekilomeetrise ülevaatuseeelse sutsaka puhul.
Auto on 30 aastat vana, aga peaks olema originaalkatt. Ma ei saa muidugi aru, mida tähendab sõnapaar "bensus ligunenud"?
Ma lihtsalt panin siia teemasse kirja oma kogemuse, ehk kunagi keegi loeb seda teemat, kel sama probleem. Loo moraal on ikka see, et palju oleneb ka ülevaatajast, kas ta viitsib sind aidata või ei viitsi (kräunutades mootorit) ning see, et alati ei aita ka 200 km läbimine heitgaase paremaks saada (mootorit tuleb ikka kräunutada kohapeal).