12-12-2017, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 07:48 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Ei Silberis ei käinud.
Lesvenis elasin mitu kuud. Seal vahetati lisaks poolele autole viimati ABS andurid pärast mida hakkas alguses ASR ja veidi hiljem ka ABS tuli pölema. Arvasin et see oli seotud ABS-anduritega kuid ikkagi genekas.
Siis oli autol ka selline viga et pärast seismist esimese korraga läks ilusti käima aga pärast 10-20min söitu enam uuesti ei käivitunud. Vaid pidi 20min ketrama ja gaasi tallama kuni löpuks poolte silindritega paukudes (ei pöletanud kogu bensiini ära) kuidagi käima läks. Pärast seda käivitus ilusti kuni taas järgmise pikema seismiseni.
Sellepärast seisin suvel kl 17 tipptunni ajal Tln ühes tihedaimas ristmikus oma 20min. Polnud tore.
Eks see vist rikkuski univ. katalüsaatori ära.
Siis üritasin Truumuga. Nemad ka kusjuures alguses mingit viga ei tuvastanud. Önneks pidin ise 2 nädalaks Soome minema ja auto jäi nende hoovi. Siis just kui 2 näd täis sai tuli köne et auto ongi korras ja vöid järgi tulla. Et kuidagi poolkogemata olid geneka ülepinge avastanud. Et nende diagnostikaseade vist üldse teatud ülepingega ei tööta. Aga kulunud genekas pöhjustaski 100 erinevat viga, tuledepirnid läksid samaaegselt lambist läbi, salongivent ei töötanud siis kui ABS+ASR pöles. Samuti ei töödanud sel juhul makk ega el. antenn kuna ülepinge oli. Mina seda ei teadnud ja tekkis töesti lootusetuse tunne.
Suhtumine oli see et vaheta lihtsalt järjest juppe. Ja W124 jupid pole sugugi odavad kuigi tegemist 25a vanuse auto ja E-klassiga. Nt aju 1500€ jne.
Selle auto ostsin ma augustis 2016 2800€ teadmisega et ega üle 1-2a ma temaga ei söida (kuni saan CL55K vaheraha kokku) ning remondiks ka vast üle 1-2K ei kulu. Läks teisiti.
Mul olid siis veidi keerulised ajad ning ei tahtnud kohe kallimat autot osta. See tundus just sobiv "kerge projektikas" kuna arvasin miskipärast et köik W124 jupid maksavad max 50€. Ning Eesti ainuke registreeritud V8 CE. Just see aitas kaasa et ARK-is oli juba mootorivahetus regatud kuna teadsin siit foorumist millist jama eelmine omanik sellega oli näinud.
Nüüd tagantjärgi aga oleks pidanud selle vahele jätma ning vajadusel isa diisliga törtsutama kuni CL55K raha kokku saan (ca 12-13K). Mitte seda CE-sse löputult matta.
Lesvenis elasin mitu kuud. Seal vahetati lisaks poolele autole viimati ABS andurid pärast mida hakkas alguses ASR ja veidi hiljem ka ABS tuli pölema. Arvasin et see oli seotud ABS-anduritega kuid ikkagi genekas.
Siis oli autol ka selline viga et pärast seismist esimese korraga läks ilusti käima aga pärast 10-20min söitu enam uuesti ei käivitunud. Vaid pidi 20min ketrama ja gaasi tallama kuni löpuks poolte silindritega paukudes (ei pöletanud kogu bensiini ära) kuidagi käima läks. Pärast seda käivitus ilusti kuni taas järgmise pikema seismiseni.
Sellepärast seisin suvel kl 17 tipptunni ajal Tln ühes tihedaimas ristmikus oma 20min. Polnud tore.
Eks see vist rikkuski univ. katalüsaatori ära.
Siis üritasin Truumuga. Nemad ka kusjuures alguses mingit viga ei tuvastanud. Önneks pidin ise 2 nädalaks Soome minema ja auto jäi nende hoovi. Siis just kui 2 näd täis sai tuli köne et auto ongi korras ja vöid järgi tulla. Et kuidagi poolkogemata olid geneka ülepinge avastanud. Et nende diagnostikaseade vist üldse teatud ülepingega ei tööta. Aga kulunud genekas pöhjustaski 100 erinevat viga, tuledepirnid läksid samaaegselt lambist läbi, salongivent ei töötanud siis kui ABS+ASR pöles. Samuti ei töödanud sel juhul makk ega el. antenn kuna ülepinge oli. Mina seda ei teadnud ja tekkis töesti lootusetuse tunne.
Suhtumine oli see et vaheta lihtsalt järjest juppe. Ja W124 jupid pole sugugi odavad kuigi tegemist 25a vanuse auto ja E-klassiga. Nt aju 1500€ jne.
Selle auto ostsin ma augustis 2016 2800€ teadmisega et ega üle 1-2a ma temaga ei söida (kuni saan CL55K vaheraha kokku) ning remondiks ka vast üle 1-2K ei kulu. Läks teisiti.
Mul olid siis veidi keerulised ajad ning ei tahtnud kohe kallimat autot osta. See tundus just sobiv "kerge projektikas" kuna arvasin miskipärast et köik W124 jupid maksavad max 50€. Ning Eesti ainuke registreeritud V8 CE. Just see aitas kaasa et ARK-is oli juba mootorivahetus regatud kuna teadsin siit foorumist millist jama eelmine omanik sellega oli näinud.
Nüüd tagantjärgi aga oleks pidanud selle vahele jätma ning vajadusel isa diisliga törtsutama kuni CL55K raha kokku saan (ca 12-13K). Mitte seda CE-sse löputult matta.