12-12-2017, 07:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 07:19 PM ja muutjaks oli stihl.)
(12-12-2017, 06:43 PM)nostromo Kirjutas: Lisaks sellele mönus suhtumine et 25 aastat vana auto on lootusetu antiik ning möistlikum oleks sul sellega otse hoopis Kuusakoski pressi alla söita
Nooh, ära muretse, pisut sellele autole veel vanust juurde ja jõuad juba järgmiste remontijate, minusuguste juurde.
Olen korra lausa ka 95aasta autot taastanud; see et ta nii uus on, üldse ei seganud....
(see oli tehase poolt pikendatud kerega Range Rover Classic, n.ö. sheigivariant tavalisest. Ja mingid miki noored olid teda taguotsaga merre parkinud; niikaua, kui jetiga laineid murti)
See auto esialgu muidugi mingist mustast numbrist ei unista, ootab veel...saab 35a vanaks, siis vaatame edasi.
Minu jaoks on tähtis, et auto oleks tähtis omaniku jaoks, siis minu jaoks tähtis ja lõpuks vblla ka maailma jaoks kift auto.
Neid nimetatakse üldjuhul klassikalisteks autodeks.
See genekaviga on pisut kahtlane küll, sellega käisid vist ju Silberis ka. Need panevad ju diagnostikas esimesena oma hüpersuper kaasaegse akulaadija külge ja see peaks juba kohe ülelaadimise peale karjuma hakkama.
(kas sa oma pirniläbipõlemise murest neile rääkisid? - oli vist ülepinge jama?)
P.S. Osad AINULT vanadega tegelevadki...
Ja tester ongi ainuke diagnostikaseade. Ülejäänu tuleb juba ise juurde mõelda.
No, ok, mingid karpade flow meterid ja jagaja dwell angle mõõtjad ka.
.