12-12-2017, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 01:11 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
(12-12-2017, 12:01 PM)v6sa Kirjutas:(11-12-2017, 11:51 PM)erx000 Kirjutas: ...
Ma olen maanteel korra vana 4 käigulisega D-N-D lükanud ja päris hea ehmatus oli, talvel kindlasti ei soovita. Paneb alguses pauguga vist esimese või teise käigu sisse nagu hakkaks kohalt ära minema, kast ei saa aru et auto ei seisa.
See ei ole loogiline- kasti väljuval võllil on tsentrifugaalregulaator, mis tekitab vastusurve ja seega ei lase kastil I käiku panna enne, kui kiirus on langenud. Kast peab ju "teadma", kui kiiresti sõidetakse.
See muidugi ei tähenda, et konkreetne kast mingitel asjaoludel (näiteks rikke või modifitseerimise tõttu) I käiguga ei alustaks valitsa D asendisse seadmise järel.
Nii Säästukas, SEL kui HH igatahes D-N-D tegid ilma emotsioonideta, võttes lihtsalt kõrgeima käigu jälle taha. Samas, ma ei proovinud käiguvahetust ka põhjagaasiga, vaid mootori tühikäigul...
Minu kogemus sama nagu erxil. Kõik 124-d lülitasid peale D-N-D tegevust teise käigu sisse. Seetõttu maanteekiirusel seda näiteks teha ei soovinud..
E55 AMG