09-12-2017, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2017, 11:08 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Rookisin täna isa nõudmisel kõvakatuse maha ja näitasin auto suvisemat palet:
Täna hakkas peale 5 minutilist sõitmist põlema Check Engine tuli - kõrvajärgi kõik toimib, ei puterda, kütusekulu enamvähem normides silmajärgi. Homme viskab kaabli külge. Igatahes God bless America, 98a autol OBD2 küljes. Vähemalt UK R129 ei saanud seda tootmise lõpuni külge.
Käisin ka Rehvitaksos kliimat täitmas, hoiab vaakumit ilusti, lihtsalt EC jäi põlema seoses veakoodiga, selle kustutan homme
5 liitrine mootor toob minus kunagise striitreisseri poole välja - natuke rullnoklikult käitun foori alt startides.
Ainuke asi, mis süüvimist vajab on see, kas kliimaseadme näidu saab fahreinheiti pealt celsiuse peale. Netist lugedes nt W140 kahetsoonilisel saab ja seda seadme enda peitmenüü kaudu.
Täna hakkas peale 5 minutilist sõitmist põlema Check Engine tuli - kõrvajärgi kõik toimib, ei puterda, kütusekulu enamvähem normides silmajärgi. Homme viskab kaabli külge. Igatahes God bless America, 98a autol OBD2 küljes. Vähemalt UK R129 ei saanud seda tootmise lõpuni külge.
Käisin ka Rehvitaksos kliimat täitmas, hoiab vaakumit ilusti, lihtsalt EC jäi põlema seoses veakoodiga, selle kustutan homme
5 liitrine mootor toob minus kunagise striitreisseri poole välja - natuke rullnoklikult käitun foori alt startides.
Ainuke asi, mis süüvimist vajab on see, kas kliimaseadme näidu saab fahreinheiti pealt celsiuse peale. Netist lugedes nt W140 kahetsoonilisel saab ja seda seadme enda peitmenüü kaudu.