09-12-2017, 09:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2017, 09:06 PM ja muutjaks oli stihl.)
See on tänaseks vist juba kah selline auto, et hind ei hakka mitte kunagi langema. No juurde neid ju ei tehta...
Mul sõber, sadulsepp, kunagi tegeles nendele katuste nullist valmisõmblemisega.
Täna, ütleb, et mitte mingit mõtet pole, sakslased on selle äri kõik enda kätte haaranud. Ja teevad oma maa masinatele juba kopka eest katuseid. Kusjuures see õige materjal, Sonnenland (nagu nad ise ütlevad), jne kõik jutud.
USA-st saab kah neid, odavamalt isegi, aga materjalid on teised. Klassikule pole mõtet.
Tagaakna olen ühel Fiat`il ka ise vahetanud (rallitades läks hüppest maanduses katuse esimesed kinnitused lahti, tuule võttis alla ja tuul väljus läbi vana tagaakna, mis loomulikult purunes), aga see ei saanud hea. (telgiakna kilet nad siin Eestis isegi müüvad, mis pole kallis). Vett ta ilmselt pidama ei jäänud.
Minu soovitus ikkagi: uus Sonnenland. Paigaldus on muidugi suht kallis ja keeruline, aga nii see cabriotel kipub olema.
Kõvakatus on ju garaažis olemas ja kiiret pole.
Trossid vaata enne katuse tellimist üle; tihendid ka.
Vett sellist cabriot softiga pidama saada on isegi tänapäevastel suht keeruline, see on nagu LR Defenderi teema, et manualis on kirjas, et peale käsipesulat on pisut vett sees, mis on normaalne.
Mersul pole cabrio tegemine muidugi esimesed jalajäljed, nad on neid 100a juba teinud.
.
Mul sõber, sadulsepp, kunagi tegeles nendele katuste nullist valmisõmblemisega.
Täna, ütleb, et mitte mingit mõtet pole, sakslased on selle äri kõik enda kätte haaranud. Ja teevad oma maa masinatele juba kopka eest katuseid. Kusjuures see õige materjal, Sonnenland (nagu nad ise ütlevad), jne kõik jutud.
USA-st saab kah neid, odavamalt isegi, aga materjalid on teised. Klassikule pole mõtet.
Tagaakna olen ühel Fiat`il ka ise vahetanud (rallitades läks hüppest maanduses katuse esimesed kinnitused lahti, tuule võttis alla ja tuul väljus läbi vana tagaakna, mis loomulikult purunes), aga see ei saanud hea. (telgiakna kilet nad siin Eestis isegi müüvad, mis pole kallis). Vett ta ilmselt pidama ei jäänud.
Minu soovitus ikkagi: uus Sonnenland. Paigaldus on muidugi suht kallis ja keeruline, aga nii see cabriotel kipub olema.
Kõvakatus on ju garaažis olemas ja kiiret pole.
Trossid vaata enne katuse tellimist üle; tihendid ka.
Vett sellist cabriot softiga pidama saada on isegi tänapäevastel suht keeruline, see on nagu LR Defenderi teema, et manualis on kirjas, et peale käsipesulat on pisut vett sees, mis on normaalne.
Mersul pole cabrio tegemine muidugi esimesed jalajäljed, nad on neid 100a juba teinud.
.