08-12-2017, 07:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2017, 01:02 PM ja muutjaks oli .Alar..)
Niisiis, loodus ju tühja kohta pikalt ei kannata. Peale E kupee Prahasse müümist, hakkasin erinevaid autosid kaaluma nagu C215, E55 (w210), CLK55, BMW Z4 jne. Igatahes suht kirju valik. Kuniks leidsin mobile.de kuulutuse ühest R129st. Asukoht Vilnius. Eks leedu autodel ole legendaarselt kehv maine, kuid otsustasin kontakteeruda. Minu üllatuseks rääkis omanik väga head inglise keelt. Uuris auto kohta, USAst toodud, väikse tagatiiva kõksuga ja müüja sõnul nö enda jaoks korda tehtud (tal endal veel 560SEC, 76a Mustang ja nüüd veel Datsun 280Z USAst tulemas, niiet pani müüki kõige vähem kasutust leidva auto. Sain pildid avariist ja taastamisprotsessist - kõik tundus viisakalt tehtud. Tagatiib läks vahetusse, mitte ei mätsitud pahtliga kinni. Tellisin USAst Carfaxi raporti ja sealt tuli välja, et 2 omanikut olnud ning auto pea terve eluaja ühes esinduses hooldatud. Viimane hooldus, kus auto sai ka uued tagapidurid, tehtud ca 2000km tagasi.
Lendasin eile siis Vilniusesse õhtul, vaatasime garaazis üle, võtsime kõvakatuse maha, proovisin katuse toimimist - kõik töötas. Lõime käed ja ma nüüd R129 ja oma esimese V8 omanik.
Autost:
1998a Sport edition (veljed, AMG stanged ja küljekarbid)
Mõlemad istmed mäludega
Kliimaautomaat
El reguleeritav rool (kõige mõnusam lisa jäigalt ühendatud rooliga W124 pealt tulles)
Püsikas
Kõvakatus - auto tehasest tulnud panoraamkatusega, kuid see USAs ilmselt jalutama läinud
18” erilaiused Monoblockid, rehvideks uued Pirelli SottoZero lamellid. USAs vahetult enne avariid alla pandud.
Käetoes MB mobiil, mille nuppudnon dubleeritud aramtuuris olevasse panipaika - pole tööle veel saanud
Bose heli - oma vanuse kohta väga hea heli, CD box
Istmesoojendused
Vihmaandur
Jne
Tuled vahetatud EU tulede vastu.
Auto vajab uut sisu ja pehmet katust. Katus küll aukudeta, kuid plastaknad täiesti hävinenud
Juhiistmel kole lõige, kaassõitja pool nahk õmblusest lahti.
Täna sai kohe vahetatud mootoriõli ja filter.
Leedus omanik tegi autole Krowni roostetõrje ja auto kaetud miski nanokattega.
Mõned pildid:
Müügipilt
Täna Ikla lähedal. Kütusekuluks Vilnius-Ikla sain 9.1l/100km. Ma pole R6 W124 nii väikest kulu saanudki
Alt - Iilmselt Krowni mehed kn unustanud 2 kummipunni tagasi panna
Telefon
Nokkimist jätkub pisiasjadega, kuid kevadeni aega on.
Lendasin eile siis Vilniusesse õhtul, vaatasime garaazis üle, võtsime kõvakatuse maha, proovisin katuse toimimist - kõik töötas. Lõime käed ja ma nüüd R129 ja oma esimese V8 omanik.
Autost:
1998a Sport edition (veljed, AMG stanged ja küljekarbid)
Mõlemad istmed mäludega
Kliimaautomaat
El reguleeritav rool (kõige mõnusam lisa jäigalt ühendatud rooliga W124 pealt tulles)
Püsikas
Kõvakatus - auto tehasest tulnud panoraamkatusega, kuid see USAs ilmselt jalutama läinud
18” erilaiused Monoblockid, rehvideks uued Pirelli SottoZero lamellid. USAs vahetult enne avariid alla pandud.
Käetoes MB mobiil, mille nuppudnon dubleeritud aramtuuris olevasse panipaika - pole tööle veel saanud
Bose heli - oma vanuse kohta väga hea heli, CD box
Istmesoojendused
Vihmaandur
Jne
Tuled vahetatud EU tulede vastu.
Auto vajab uut sisu ja pehmet katust. Katus küll aukudeta, kuid plastaknad täiesti hävinenud
Juhiistmel kole lõige, kaassõitja pool nahk õmblusest lahti.
Täna sai kohe vahetatud mootoriõli ja filter.
Leedus omanik tegi autole Krowni roostetõrje ja auto kaetud miski nanokattega.
Mõned pildid:
Müügipilt
Täna Ikla lähedal. Kütusekuluks Vilnius-Ikla sain 9.1l/100km. Ma pole R6 W124 nii väikest kulu saanudki
Alt - Iilmselt Krowni mehed kn unustanud 2 kummipunni tagasi panna
Telefon
Nokkimist jätkub pisiasjadega, kuid kevadeni aega on.