08-12-2017, 11:26 AM
Universaalsed katalüsaatorid on üldiselt 2-2.5l töömahu jaoks.
V8 puhul tuleks 2tk panna? Mb oma tõesti 2-3x suurem, MB insenere pole mõtet kõrvutada ka sumpsimeistritega kohalikul turul.
Lambda 1.03 on suhteliselt paras, lahjaks kutsutakse. Tühikäigul veel vahele ei jäta...
Küttesegu tuleks korraks rikkaks ajada, siis läheb lambda näit rikkaks (0.88-0.92nt).
Co2 kõrgeks ja HC madalaks, mis näitab mingi osa katalüsaatori töö tulemusest.
Ma sain näidud paika ka ilma katita, samal meetodil. Kõike numbreid korraga paika ei saa. Aga see oli 10a tagasi...täna saab juba lihtsamalt. Õige tükk alla ja mure pikaks ajaks murtud.
Ei tahaks kasutaja Cane sõnu korrata, aga hobiauto puhul, eriti ratsitud nagu sul Ta on, tuleb arvestada, et võrreldes “tavaautoga” ongi tavaline kulutada aega ja raha ebamõistlikult rohkem.
Virtuaalne asjaajamine on ajamahukas, hobiautod tahavad reaalset aega, seepärast kutsutakse hobi-autodeks .
Kui sa postide kribamise/jälgimise/ootamise asemel panustaksid selle aja autosse, oleks ammu kõik korras.
Tuleb tegeleda ja aru saada, millega ja miks tegutsetakse.
Kui ise ei tee, siis tuleb tegemisse viia ja pädevasse kohta, mis võib osutuda kallimaks kui esindus...sa pead lihtsalt arvestama, et MB puhul on tegemist oma aja tipp-tehnikaga autotööstuses, mida ei tasu alahinnata ka nüüd ca30-40a hiljem.
Ega Sa ometi arvanud, et turu liiderbrändi omamine/tarbimine peab olema inimõigus?
V8 puhul tuleks 2tk panna? Mb oma tõesti 2-3x suurem, MB insenere pole mõtet kõrvutada ka sumpsimeistritega kohalikul turul.
Lambda 1.03 on suhteliselt paras, lahjaks kutsutakse. Tühikäigul veel vahele ei jäta...
Küttesegu tuleks korraks rikkaks ajada, siis läheb lambda näit rikkaks (0.88-0.92nt).
Co2 kõrgeks ja HC madalaks, mis näitab mingi osa katalüsaatori töö tulemusest.
Ma sain näidud paika ka ilma katita, samal meetodil. Kõike numbreid korraga paika ei saa. Aga see oli 10a tagasi...täna saab juba lihtsamalt. Õige tükk alla ja mure pikaks ajaks murtud.
Ei tahaks kasutaja Cane sõnu korrata, aga hobiauto puhul, eriti ratsitud nagu sul Ta on, tuleb arvestada, et võrreldes “tavaautoga” ongi tavaline kulutada aega ja raha ebamõistlikult rohkem.
Virtuaalne asjaajamine on ajamahukas, hobiautod tahavad reaalset aega, seepärast kutsutakse hobi-autodeks .
Kui sa postide kribamise/jälgimise/ootamise asemel panustaksid selle aja autosse, oleks ammu kõik korras.
Tuleb tegeleda ja aru saada, millega ja miks tegutsetakse.
Kui ise ei tee, siis tuleb tegemisse viia ja pädevasse kohta, mis võib osutuda kallimaks kui esindus...sa pead lihtsalt arvestama, et MB puhul on tegemist oma aja tipp-tehnikaga autotööstuses, mida ei tasu alahinnata ka nüüd ca30-40a hiljem.
Ega Sa ometi arvanud, et turu liiderbrändi omamine/tarbimine peab olema inimõigus?