07-12-2017, 02:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2017, 06:00 PM ja muutjaks oli stihl.)
(06-12-2017, 08:37 PM)nostromo Kirjutas: Tsiteerin ühte kogenud kasutajat teises teemas-ju siis pingutas veidi üle:
No ei pingutanud ju üle.... Tundub, et "läbi" Sa ei saanud.
Originaalkatt võib isegi 1500€ maksta, kui ta koos mingite pükstega on. Ja kui Sa saad ta 10X odavamalt, siis kestabki vähem, ja mitte 10X vähem, aga 20X vähem.
Väärsmetallidel on mingi kindel kilohind (ok, grammihind) ja nii lihtsalt on.
Kuld maksab 30€-35€/gramm ja sinna pole mitte midagi teha.
(jah, ma tean, et katis pole kulda, seal on muud asjad)
Ehk siis kokkuvõtteks: B osa kat kestabki vähem. Sõbralik gaaside testija võib ta pärast aastast kasutust kah veel kuidagi tööle saada, aga kui ta ei viitsi, siis ei saagi.
Aitab tõesti ka pikem sõit maanteel, et seda kuumaks saada.
On nähtud ka taadeldamata seadmetega ülevaatuspunkte, siis tuleb sissejuhatuseks lihtsalt kuskilt teisest kohast teine arvamus võtta.
Kui 1500 uue eest välja käia ei taha (mina kah ei tahaks, kohe üldse ei tahaks), siis kasutatud, aga ORIGINAAALKATID pole tegelikult paha mõte. Ja siin pole vahetki, kas ta on bemmi, MB või Audi oma; kui mõõdud klapivad, võid vabalt alla panna.
Jah, kallid on nad küll, aga ikka vähem, kui 1500€. Kokkuostjatest tuleb sipsa rohkem maksta. Garantii on neil muidugi "tagatuled paistavad", aga uuel B osal on samuti vaid 1-2 ülevaatust. (kui on üle 10a vana auto. Alla selle originaalid veel tavaliselt toimivad; tavaliselt kuni 20a)
Ja kogu see vandenõu on ikka selleks, et me vanade autodega ei sõidaks ja rohkem uusi ostaks.
See 500km aastas muidugi kah mõjub halvasti. Aga uunikumidega umbes nii sõidetaksegi, sel aastal ma ei saanud oma 78a Jaguariga niigi palju km kokku. Õnneks sel pole katte. Aga automaadi õli viskas ikka garaažipõrandale; nii nad tavaliselt solvunult käituvad, kui nendega ei sõideta.
Teine "pühapäevakas" on veel - Audi Coupe 89`, eelmisel aastal sai täiesti puhtalt ja ametlikult läbi, aga sel aastal oli kati kärg juba risti sees ja kolises ning auto põrus täiega.
Ei hakanud sellega mingit illegaalset jama ka korraldama, läks lihtsalt tagaaeda seisma ja leidsin talle Peugeot 205 1,9GTi täiesti korraliku kärjega kati. Külge pole veel pannud, sest ootab kevadet. Siis teeb 2 kuud enne õiget aega uue TÜVi.
.