07-12-2017, 10:46 AM
(07-12-2017, 09:59 AM)Jõuvanker Kirjutas:(07-12-2017, 09:02 AM)rommi Kirjutas: Olen omanud vana r-klassi viis aastat ja sai soetatud pool aastat tagasi 2013a R350.Ei ütle ühtegi halba sõna aga eesti turult kõikide lisadega r-i leida oli paras paras peavalu.Kõik mis olid pakkuda olid plangud ja ulme hinnaga.Lõpuks leidsin saksast kõikide lisadega ja väikse läbisõiduga isendi.
Hetkel väga rahul.
Sul on 195KW isend ja õhkvedruga?
Kaalun ka pigem facelifti ehk 2010 - 2013a masinat. Saksaturg on hea, leiab häid pärleid, tiba ajalugu uurida, kui varustus sobib, läbisõit väike ja tõestatav ning hulle avariisid pole olnud, toon ära.
Minu küsimus on rohkem ajendatud asjaolust, et mida silmaspidada ala mis läbisõidul vms midagi suurt lendab, nt pihustid, egr, dpf, ketiliin, kast.
On need sõlmed pommikindlad või nagu tänastel EU5 diislitele omane, et ca 200-250Kkm pealt kukuvad nimeatud jupid pudenema ka R350 mudelil?
Küsimus veel, missugust diiselmootorit eelistada, 165KW, 195KW vms? On mootoritel erinevust nt ketiliini, egr, sissel. kollektorite osas vms, mis ühel mootoritüübil kestab paremini, teisel kehvemini?
Mul on 195kw ja õhk vedruga.
Mootoritel on väikesed muudatused aga muidu sama.Vana oli ostes 180 000km ja ise uhasin 200t otsa ja sai ainult padjaring ja õlijahuti tihendid vahetatud.
Aga hooldust tegin iga 15tuh tagant ja vahetasin alati kõik filtrid.Ei olnud kübemega mingit jama ja uue sain 120tuh läbisõiduga.Vääga rahul